donker scherm na regen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben gisteren door de regen gefietst gisteren met mijn iPhone 3Gs in mijn jaszak. Het kan zijn dat hij daarbij nat is geworden. Sindsdien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
donker scherm na regen
Ik ben gisteren door de regen gefietst gisteren met mijn iPhone 3Gs in mijn jaszak. Het kan zijn dat hij daarbij nat is geworden. Sindsdien is mijn scherm heel donker. Waardoor het bijna niet te lezen is. Ik heb de brightness al geprobreerd aan te passen en ook mijn iPhone opnieuw opgestart. Heeft iemand nog een ander idee? Zo is de iPhone niet meer te gebruiken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klinkt alsof je backlight defect is. Je kunt voor de zekerheid je toestel herstellen mbv iTunes maar dat zal waarschijnlijk geen verschil maken...
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Donker scherm | xynta | iPhone algemeen | 2 | 12-08-10 07:43 |
iphone donker scherm? | apler | iPhone algemeen | 6 | 21-02-10 15:08 |
3GS: scherm donker | Arjen_R | iPhone algemeen | 13 | 23-07-09 13:32 |
scherm blijft donker | Shorty007 | iPhone algemeen | 5 | 30-06-09 20:06 |
iPod Touch 1gen water onder scherm regen | kai824 | iPhone algemeen | 0 | 10-06-09 17:49 |
|
|