HTC Hero discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De accu is wel te vervangen bij de iphone 4....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De accu is wel te vervangen bij de iphone 4.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oh, dus niet gewoon een klepje met een battrij erachter maar afgelakte schroefjes. Of hebben ze hem zelfs gelijmd? Met andere woorden, de batterij is wel te vevangen, maar mag alleen door Apple zelf? Zoals ik al zei: Dan ben je "aan de beurt"!
|
|
|||
|
|||
Heb nooit de batterij moete vervangen bij nog geen enkel toestel. Wil ik dat ik paar uur extra langer mee wil doen dan koop ik zo een externe batterij maar dan wel eentje waar je je iphone kan inschuiven. Maar mee de iphone 4 is dat niet meteen nodig omdat de batterij pakken beter is dan de 3gs.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat het misschien nutteloos is om de batterij te kunnen vervangen is dan net zo nutteloos als veel andere technische "voordelen" die door de marketingmensen van Apple worden verzonnen. Neem nu de overdreven resolutie die het menselijk niet eens kan waarnemen! Pure verkoopretoriek nuttig voor verjaardagen, maar het maakt het allemaal wel nutteloos duurder. Dat je met de iPhone4 ook nog simpelweg moet kunnen bellen was Apple even vergeten gezien de problemen die ze nu al hebben voordat dat ding hier voor natuurlijk weer heel veel geld in de winkel ligt. Maar ik laat de iPhone nu voor wat hij is en geniet ondertussen van de echte voordelen van mijn oude HTC met Android. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het moet op de htc fora toch enorm saai zijn als de htc mensen al naar hier komen om hun gal te spuwen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand van "jouw" forum is een draadje begonnen over de Hero. Wees dan blij dat er gereageert wordt met kritische en inhoudelijke argumenten, daar kun je van leren! En misschien gaan de oogjes dan nog eens open. Ik heb ook eens over een IPhone gedacht. Maar ik heb er niet voor gekozen vanwege de vele problemen met de eerste iPhone en de matige prijs/kwaliteitvehouding van de Apple producten. Ze zijn mischien wel mooi, Apple heeft een goede marketing (er gaan zelfs mensen nachten voor de deurt liggen), maar ze zijn dan wel erg duur, maar lang niet zo goed als die marketing jongens willen doen geloven. Ik denk altijd 2 x na en dan zijn er echt betere spelers op de markt. Ik ga ook de iPad kritisch tegenover een van de Andoid tablets zetten (EEE etc.). Omdat ik verwacht dat Android het steeds beter zal gaan doen. En met meerdere spelers op de markt dus meer concurrentie, meer ontwikkeling en meer keuze zonder te worden geconfronteerd met torenhoge meerprijzen voor een beetje meer geheugen etc. Maar de iPad killers wordt wellicht een ander draadje. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wete je dat niet graag hoort maar helaas is het nu éénmaal zo. Net zoals de htc desire HD in mijn ziens mss wel beter zal zijn dan de iphone 4. In feite maakt het me geen fluit uit zoals ik reeds heb aangehaalt hier, ben je tevreden van je htc, goed voor u en stop dan wel met een ander af te kraken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de Hero vergeleken met de huidige iPhone van nu. Dit draadje is al meerdan een jaar oud! De huidige iPhone heeft een kleiner scherm dan de Hero, geen betere resolutie etc. Maar met die oude kun je wel bellen! Je reageert af met een oneerlijk vergelijk van een nog uit te komen toekomstig toestel tegen een van een jaar oud! Dat is niet alleen mij, maar ook een aantal andere leden van dit forum opgevallen (zie reacties). |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zonder Apple, HTC, Nokia fanboys etc zouden de forums een stuk saaier zijn Oftewel wees eens wat neutraler en kom niet steeds met hetzelfde verhaal op de proppen. Ik weet nu wel dat je verknocht bent aan je iPhone en niet openstaat voor andere merken/platforms |
|
|||
|
|||
Citaat:
De 3gs; wie spreekt daar nu nog van Ik deel de mening van; als je tevreden bent met je htc hero of weet ik veel welk toestel, nog zo goed voor deze he maar het is niet nodig om de iphone 4 vanwege ocharme dat kleine probleempje af te breken tot op het bot want zo erg is dat helemaal niet vind ik. |
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb in heel m'n leven al meer dan 30 toestellen gehad; int begin was dat altijd nokia, de ene na de andere, die lag me toen het beste. Ik heb toen ook tussendoor andere modellen gehad waaronder samsung en zelfs beware me LG waarmee ik 429 euro in het water heb gegooid, een htc ook al gehad, een samsung omnia HD waar ik ook serieus m'n broek aan heb gescheurd enz.... Ik sta weldegelijk open voor andere zaken maar was het maar zo simpel he; ik heb meer dan 400 apps en apple blijft mij tevreden houden dus blijf ik nog steeds bij de iphone. Uiteraard heeft de iphone een paar dingetjes die ik mss een klein beetje mis maar er zijn andere zaken die voor me belangrijker zijn. |
|
|||
|
|||
Je vindt dat ik de iPhone afkraak? Let op, hier komt het:
Precies! Niemand. Gooi weg dat ding! Koop een iPhone4! Je staat er toch versteld van hoeveel dumies in de marketingtactiek van Steve Jobs trappen. Roep eerst een poos dat er weer een nieuw model aankomt dat welliswaar belachtelijk duur is en niet te leveren, maar zet vervolgens wat "presentaties" in spijkerbroek natuurlijk (lijkt zo technisch) op Utube met gekleurde informatie en natuurlijk een zaal vol klappende mensen (lijkt Rusland wel), verkondig een voorinschrijving en de $$$$ stromen binnen (zie de Telegraaf van vandaag). Ze gaan zelfs voor de winkel liggen om het ding maar te mogen kopen! OK, prima voor de economie, vooral omdat je het ding binnenkort weer kunt weggooien. Het kan nooit lang duren of Apple heeft weer een innovatieve oplossing voor een zelf gemaakt probleem: de iPhone 5 met een nieuwe antenne! Lang leve de iPhone! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
htc hero kpn simkaart in een simlock vrije iphone.! | zehsebashtc | KPN | 5 | 21-11-10 13:32 |
sms db van iphone naar HTC hero | joldemans | iPhone algemeen | 0 | 14-09-09 14:03 |
|
|