Batterij iPhone 3G doet raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, hopelijk kan iemand me helpen of heeft iemand hetzelfde voor als mij (ook al zou dat stom zijn)! Ik heb sinds januari 2009 een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij iPhone 3G doet raar
Hello,
hopelijk kan iemand me helpen of heeft iemand hetzelfde voor als mij (ook al zou dat stom zijn)! Ik heb sinds januari 2009 een iPhone 3G en ben er zeeeeeer tevreden van. Nog geen enkele problemen gehad... tot gisteren en nu ook vandaag. Mijn iPhone was plat en ik wou hem opladen... Dus ik stak hem in, en hij laadde een half uurtje op, en toen zei hij al dat hij opgeladen was... wat ik raar vond. Ik haalde hem eruit en er stond nog altijd maar een heel klein beetje batterij zichtbaar... Dus stak ik hem weer in. En uiteindelijk lukte het. Maar vandaag echt helemaal niet meer. Als ik hem instak, laadde hij zogezegd wel op, maar de batterij ging achteruit?! En als ik hem instak, werd hij zeeeeer warm, en hij zegt ook weer om het half uur dat hij opgeladen is, wanneer dit niet zo is?! is mijn batterij dus stuk? Kan iemand me daarbij helpen? MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik dus ook! Zeer irritant... Ik denk dat het met 3.0 te maken heeft, hoop niet dat onze batterij overleden is.
|
|
|||
|
|||
ik heb ook dat ook al zit hij aan de lader, de batterij langzaam daalt....
|
|
|||
|
|||
Got the same problem... but found a solution in a forum:
in "instellingen" - "mail, Contacten ... " - "Nieuwe gegevens" switch on "push" reset (Harware Reset!) switch off "push" reset (Harware Reset!) Sounds "rare" but it works! Seams that the push funtion button is not really usable and the push funktion is sucking a lot of batterie power... |
|
|||
|
|||
Oh thanks , it did work!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone's batterij doet HEEL raar | lastheart | iPhone algemeen | 0 | 07-03-10 17:40 |
Icon van de batterij doet raar | tjtommy | iPhone algemeen | 3 | 05-07-09 18:22 |
Raar batterij probleem met 2G iPhone | rtenkroode | iPhone algemeen | 10 | 24-11-08 15:28 |
iphone doet raar | atimoo | Unlock [archief] | 11 | 24-01-08 21:48 |
|
|