Icon van de batterij doet raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag dat mijn icon van de batterij raar doet. Hij zegt al 2 dagen dat die helemaal vol is terwijl ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb sinds vandaag dat mijn icon van de batterij raar doet.
Hij zegt al 2 dagen dat die helemaal vol is terwijl ik hem heel veel gebruik. Net gaf die in 1 keer aan dat die bijna leeg is. Hoe kan dit? zie dus niet hoe vol mijn batterij is. iphone 3g fw 3.0 |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hetzelfde probleem heb ik ook sinds vandaag, iemand een idee hoe dit komt?
(iphone 3g fw 3.0) |
|
|||
|
|||
![]() Bij mij is het juist andersom, mijn iPhone wordt extreem heet tijdens opladen, en is ongeveer een uur later weer helemaal leeg:s Vóór 3.0 had ik nooit problemen met de batterij, hoop niet dat hij stuk is oid.
|
|
|||
|
|||
![]() Got the same problem... but found a solution in a forum:
in "instellingen" - "mail, Contacten ... " - "Nieuwe gegevens" switch on "push" reset (Harware Reset!) switch off "push" reset (Harware Reset!) Sounds "rare" but it works! ![]() Seams that the push funtion button is not really usable and the push funktion is sucking a lot of batterie power... |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Raar batterij probleem | undertaker | iPhone algemeen | 19 | 27-04-11 19:51 |
Scherm van iPhone 3gs doet raar | lammertinkm | iPhone algemeen | 7 | 07-05-10 16:36 |
Iphone's batterij doet HEEL raar | lastheart | iPhone algemeen | 0 | 07-03-10 16:40 |
Batterij iPhone 3G doet raar | drease | iPhone algemeen | 4 | 05-07-09 19:41 |
|
|