Iphone doet het niet meer na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb laatst een iphone uit het buitenland gekocht eerst deed hij het goed maar na een update stond er een stekertje en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone doet het niet meer na update
Hallo, ik heb laatst een iphone uit het buitenland gekocht eerst deed hij het goed maar na een update stond er een stekertje en het itunes logo maar ik kan niks doen via itunes want er zit nog een codeslot op help me alesjebliefd zit al 12uur te zoeken maar ik kan niks vinden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo, dit probleem heb ik opgelost maar nu staat er de sim-kaart in deze iphone word niet ondersteund wat kan ik hier aan doen ? groetjes
|
|
|||
|
|||
Met Redsn0w jailbreaken en ultrasn0w sim-lock vrij maken? (zoek op ultrasn0w in www.iphoneclub.nl voor meer info)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Doet het niet meer na update. | U28 | Unlock | 6 | 13-04-11 19:31 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
iPhone: Help, mijn iPhone doet het niet meer na UPDATE 3.0! | JohnKoot | Jailbreak | 3 | 18-01-10 18:34 |
Help! Nieuwste update gedaan en nu doet mijn iphone 2G het niet meer!??? | Wollie85 | Archief | 2 | 18-06-09 20:49 |
iphone doet het niet meer na update naar 2.2 | joris-102 | Archief | 1 | 16-12-08 09:29 |
|
|