Net iphone werkt niet (tweedehands iphone) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb net een iphone gekocht. Eigenlijk me broer . Het is een iphone 1G. Maar de man van wie we hem kochte zij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net iphone werkt niet (tweedehands iphone)
Hallo Ik heb net een iphone gekocht. Eigenlijk me broer. Het is een iphone 1G. Maar de man van wie we hem kochte zij dat hij moest worden gereset want, hij leest nu geen sim kaart meer. Het is een iphone 1g 8GB met jailbreak en cydia hij komt uit amerika. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mja en nu? Of wilde je gewoon even je verhaal kwijt, geen probleem hoor
|
|
|||
|
|||
Oja sorry de vraag is hoe kan ik hem laten werken...
hij zegt dat de sim-kaart niet goed is ofso Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-07-09 om 21:25. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
dan is ie waarschijnlijk gesimlocked nog voor AT&T?
Wat je dan denk ik moet doen is de instructies volgens mbt 3.0 jailbreak én unlock waarover hier op het forum genoeg te vinden is. Met andere woorden; herstellen in iTunes, en vervolgens de twee kleuren sneeuw gebruiken.. Succes Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-07-09 om 21:27. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
Hij is niet gesimlocked want, de vorige eigenaar stoppen er een vodafone in.
febe Bedankt voor die link . Hij is nu aan het update dat ik hem kan gebruiken. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-07-09 om 21:26. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Kan je alles nog eens in een duidelijk verhaal gieten en in Nederlandse taal?
|
|
|||
|
|||
hij werkt nu alleen nu moet er weer een simkaart in die werkt
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen, gewoon QuickPWN draaien en je probleem is opgelost. Tenzij je de SIM nog hebt die er bij aankoop bij zat om te activeren.
Naar welke fw-versie heb je eigenlijk restored? |
|
|||
|
|||
geloof versie 1.3.0 ofso
|
|
|||
|
|||
AUB probeer wel een beetje Nederlands te typen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweedehands iPhone 3GS: help? | Rianne20 | iPhone algemeen | 3 | 24-10-10 22:21 |
source 'cydia.iphoneil.net' werkt niet | vinstylo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-08-10 23:11 |
iPhone: Tweedehands iPhone gejailbreakt | Stef@nie | Jailbreak | 1 | 11-08-10 16:21 |
net een iphone en hoe werkt het met apps | espedi | iPhone Apps | 1 | 10-07-10 00:21 |
Garantie tweedehands iphone | signs2007 | Odido (T-Mobile) | 2 | 10-06-09 12:07 |
|
|