Sms versturen, automatisch haakjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een SMS versturen naar het nummer 3010 Echter als ik dit invoer dan maakt mijn iPhone er (30) 10 van Ik vraag me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms versturen, automatisch haakjes
Ik wil een SMS versturen naar het nummer 3010
Echter als ik dit invoer dan maakt mijn iPhone er (30) 10 van Ik vraag me af of de sms nu aankomt, want ik krijg er geen reactie op. Hoe krijg ik die haakjes weg zodat hij gewoon naar 3010 gaat? Sorry beetje stomme vraag misschien, maar kon het antwoord niet vinden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
staat hij ingesteld als Nederlands. Volgens mij bekijkt hij het als een landcode.
|
|
|||
|
|||
Euh ja, maar wat kan ik eraan doen?
|
|
||||
|
||||
In je instellingen dat veranderen ...
Instellingen -> algemeen. daar toestenbord en landinstellingen correct zetten. |
|
|||
|
|||
Wat is "correct" in dit geval? Ik moet een land kiezen namelijk..
Ik kan niet "geen landinstelling" kiezen. En een toetsenbord van een ander land lijkt me ook niet zo handig. alvast dank |
|
||||
|
||||
Waarom kies je niet gewoon nederland?
|
|
|||
|
|||
Nederland is standaard ingevuld , maar dan komt er dus (30) 10 te staan als ik het nummer intoets. Ik wil gewoon 3010 sms-en, zonder dat er automatisch haakjes voor worden geplaatst.
Leg ik het nu duidelijk uit? of moet ik dan 0031 3010 gaan sms-en? |
|
||||
|
||||
je legt het redelijk duidelijk uit hoor,
De SMS wordt echter gewoon bij 3010 afgeleverd. Het is alleen de notatie die vreemd overkomt. Weet je trouwens zeker dat geld weg wilt gooien en daarnaartoe wilt smsen??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
We blijven proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS versturen mislukt..:S | prashantjuh | iPhone algemeen | 12 | 13-04-11 15:42 |
Sms versturen via macbook | click66 | iPhone algemeen | 1 | 27-01-11 12:39 |
Automatisch sms versturen | speedy6 | Archief | 5 | 14-10-09 10:03 |
SMS versturen | Eppo | iPhone algemeen | 2 | 26-06-09 21:20 |
sms versturen | corne67 | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-10-08 15:42 |
|
|