Verwijderen mail.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand misschien een oplossing voor t volgende? Als ik mail uit mn mailbox verwijder,dan zie ik ze ook niet meer staan bij prullenmand en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderen mail..
Heeft iemand misschien een oplossing voor t volgende?
Als ik mail uit mn mailbox verwijder,dan zie ik ze ook niet meer staan bij prullenmand en denk ik dus dat ze zijn verwijderd,maar als ik vervolgens de homebutton indruk en bij de zoekfunctie bv een 'y' typ zie ik bv nogsteeds alle mailtjes van Yildiz staan, terwijl ik die allang heb verwijderd.. Hoe krijg ik die ook weg!!?? Iemand enig idee? Want t neemt wel ruimte in beslag op je iPhone... Echt niemand een oplossing!!!!??? Laatst gewijzigd door milan13; 07-07-09 om 18:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je dit topic gaan lezen/volgen
|
|||
|
|||
thnx,ga t ff doorspitten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail verwijderen | koenvannieuwburg | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 09:42 |
Mail mappen verwijderen | Brigitter | iPhone algemeen | 1 | 10-02-10 20:24 |
Niet te verzenden mail verwijderen | paljasken | iPhone algemeen | 1 | 28-06-09 23:58 |
Verwijderen adreslijst in mail | joepiphone | iPhone algemeen | 0 | 30-04-09 16:05 |
Verwijderen e-mail account | Fred | iPhone algemeen | 3 | 17-10-08 13:00 |
|
|