Mail verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht ooit al eens voorbij gekomen, maar ik heb een probleem met het verwijderen van een individuele mail in mijn mailbox. Zowel door wijzigen te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail verwijderen
Wellicht ooit al eens voorbij gekomen, maar ik heb een probleem met het verwijderen van een individuele mail in mijn mailbox. Zowel door wijzigen te selecteren en te verwijderen als door het prullenbakje te gebruiken wordt de mail niet verwijderd en blijft in mijn inbox staan. Hoe kan ik het mailtje verwijderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een harde reset; mocht dat niet helpen dan zou je de account kunnen verwijderen en opnieuw aanmaken.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail mappen verwijderen | Brigitter | iPhone algemeen | 1 | 10-02-10 20:24 |
Verwijderen mail.. | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 07-07-09 21:06 |
Niet te verzenden mail verwijderen | paljasken | iPhone algemeen | 1 | 28-06-09 23:58 |
Verwijderen adreslijst in mail | joepiphone | iPhone algemeen | 0 | 30-04-09 16:05 |
Verwijderen e-mail account | Fred | iPhone algemeen | 3 | 17-10-08 13:00 |
|
|