hotmail problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb zojuist op desktop wachtwoord van hotmail gewijzigd. probeer nu op de iPhone mail opnieuw in te stellen met nieuwe wachtwoord. krijg continue de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hotmail problemen
heb zojuist op desktop wachtwoord van hotmail gewijzigd. probeer nu op de iPhone mail opnieuw in te stellen met nieuwe wachtwoord. krijg continue de melding dat mails ophalen niet kan omdat password onjuist is. dit is echter zeker correct. iemand wellicht raad?
dank alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verwijder misschien eens je account en stel het daarna opnieuw in?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dank iedereen, alles opnieuw ingesteld na het verwijderd te hebben alsook te rebooten. Nu lukt het weer wel. nogmaals dank
|
|
|||
|
|||
hotmail op iphone
Ik heb nu al maanden hotmail op mijn iphone tot volle tevredenheid maar sinds een paar dagen doet die vreemd en krijg ik ze niet meer op mijn iphone. Hebben daar meer mensen last van??? Ik hem echter ipv outlook nu thunderbird op mijn desktop die altijd aan staat zou het daaraan liggen of?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail | kokkie44 | iPhone algemeen | 2 | 06-05-10 15:43 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
Hotmail | Jordane | Archief | 6 | 20-02-08 15:46 |
Hotmail | Nilles | iPhone algemeen | 46 | 29-01-08 18:25 |
|
|