//

Hoe blij ben jij met je iPhone?

Hoe blij ben jij met je iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toestel is zeer mooi idd....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-01-08, 16:22
LuckyK3 LuckyK3 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Toestel is zeer mooi idd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-01-08, 21:11
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Die ene dag dat ik hem in mijn bezit had vond ik het een geweldig cool ding. Nadeel is wel dat je iTunes moet gebruiken om muziek en films op het ding te zetten. Ik draai een 64bits Vista en daar werkt het natuurlijk niet op.
  #43  
Oud 04-01-08, 21:21
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Niets dan lof over mijn iPhone. Ik ben er echt heel content mee. Reageert snel, is degelijk en heeft leuke feautures. Kortom...een aanrader!
  #44  
Oud 04-01-08, 21:29
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Ik ben echt heel tevreden met me iPhone heb hem nu 2 maanden en is nog beter dan verwacht, vooral door alle apllicaties en hoe mooi en makkelijk alles werkt. Ik raad hem aan iedereen aan!

@depl0y wat is er precies gebeurt? Mischien kunnen we je helpen...
  #45  
Oud 04-01-08, 22:46
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hehehe in dat geval ben ik nog een Newbie ik heb mijn iPhone nu precies 2 weken en 2 uur en ben er geweldig blij mee! Ik zou niet meer zonder willen Ik ben vooral blij met Safari aangezien ik graag op het internet zit en Safari mooi handig en (voor een portable device) snel is maar dat konden we natuurlijk ook wel verwachten als we naar Safari op een (Un-iPhone) OS X kijken Youtube is ook bijzonder leuk en Maps is prachtig vermaak (alleen een beetje traag zo nu en dan). De Camera is zozo maar goed genoeg ik zal zo eens een leuke foto posten

Stock iPhone: Leuk
Jailbroke iPhone: (niet ge-unlocked): Geweldig kan niet zonder
Ge-unlockte iPhone: Geeeeen id zover ben ik nog niet maar minder zal hij er niet op worden!

Dit is zoiezo de beste mobiel die ik ooit heb gehad

Greetz, Stiruam
  #46  
Oud 05-01-08, 11:37
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Ondertussen heb ik voor in de auto een houder + oplader besteld. Redelijk simpel ding, welke je aan je ventilator dingetjes knoopt. Op die manier heb ik m een beetje in het zicht tijdens het rijden en schiet hij niet alle kanten op door de auto.
  #47  
Oud 05-01-08, 11:38
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephenvis Bekijk bericht
Ik ben echt heel tevreden met me iPhone heb hem nu 2 maanden en is nog beter dan verwacht, vooral door alle apllicaties en hoe mooi en makkelijk alles werkt. Ik raad hem aan iedereen aan!

@depl0y wat is er precies gebeurt? Mischien kunnen we je helpen...
Tijdens het wisselen van SIM (mijn T-mobile abo loopt nog, voordat mijn vodafone abo in gaat) is blijkbaar de StealthSim blijven steken in het SIM slot. En dat nog wel nadat ik eerst netjes contact heb gezocht met GSM.nl over hoe ik mijn SIM moest verwisselen. zucht.
  #48  
Oud 05-01-08, 12:37
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Ik heb hem nu zo'n 2 maanden. De ene keer verlang ik weer naar een WM toestel, andere keer vindt ik de iphone weer top.

Wat ik vooral mis is een overzicht van je agenda op het hoofdscherm.
Mis ik ook nog een TomTom of Route66

Misschien komt dat nog....
  #49  
Oud 08-01-08, 08:01
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Ik heb hem zelf nog niet. Het is nu 07:00 u en over twee uur heb ik hem eindelijk in mijn handen. Ik kan niet wachten.
  #50  
Oud 08-01-08, 10:50
FrankP FrankP is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 19
Standaard

Ik heb mijn Iphone sinds de kerst. Moet zeggen is een leuk apparaatje, maar aangezien het een 1.1.2 versie is kan ik er nog niet mee bellen. Ik twijfel of ik een Turbosim (of ander merk) koop of nog even afwacht wat er met de software-unlock gaat gebeuren.
Ben er nog niet helemaal uit of ik hem zelf hou of weer verkoop, een droogpak staat ook nog op mijn (te dure) verlanglijstje........ik denk er nog ff over na.
  #51  
Oud 08-01-08, 11:39
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Ik heb net mijn iPhone opgehaald. So far very Happy.

Thanx Dien!!
  #52  
Oud 08-01-08, 21:04
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Hey handyman dat is mooi gedaan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob-art Bekijk bericht
Ik heb het zwarte schild verwijderd (goed gezocht naar aanwijzingen) eb daarin op de hoek twee gleufjes gezaagd. Achteraf heb ik wel het kapje alsnog met secondenlijm vastgezet omdat het te makkelijk los ging.

iPhone Disassembly: Installing Display Assembly - iPhone Parts

**
Ik heb hem nu anderhalve maand en ik word er ook iedere dag een beetje blijer van.
Vind iedere dag wel weer een nieuwe of betere tweak en progsels.
Had hiervoor een Htc Touch maar dit is echt veeeeel beter. Echt geen miskoop geweest. mensen ik zou zeggen probeer
het je krijgt er geen spijt van zelfs mn oma kon ermee overweg..
Vandaag speciaal voor de vakantie even een wintertheme erop gezet : wat is dat ding mooi zo.

Laatst gewijzigd door jetgadget; 08-01-08 om 21:10.
  #53  
Oud 08-01-08, 21:13
O.G.'s schermafbeelding
O.G. O.G. is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Apple Store
Berichten: 120
Standaard

Behalve dat ik (goe)de navigatie mis vind ik de iPhone super!

Ff kijken of Windows Mobile 7 traag blijft (trouwens ziet WM7 er best mooi uit... maar overtreft de iFöhn niet)
__________________
My antenna is smaller than yours!
  #54  
Oud 08-01-08, 21:32
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Ik kom van een gepimpte Vario af, maar die kan hier totaal niet tegenop! Dit is tot nu toe de beste en mooiste gsm die ik gehad heb (en inmiddels gsmnr 26, ben een liefhebber, haha). Heb nu een 4gb 1.0.2 otb met 1.1.2 erop en krijg donderdag mijn 8gb met waarschijnlijk bl 4.6, dus ff wachten wat ik daar mee doe, swunlock hoop ik anders wellicht een kingsim.

Dit ding laat bij iedereen die hem ziet zowat de mond openvallen vallen van verbazing wat hij allemaal kan, ook nog leuk zolang hij hier nog niet is.
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #55  
Oud 08-01-08, 22:48
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

IK vindt hem superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Kheb veel telefoons gehad onderandere de sony w950i en de lg prada maar dit is gewoon de BESTE telefoon dat ik ooit in me handen heb gehad
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #56  
Oud 09-01-08, 01:11
Arenzano Arenzano is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

Net bericht gehad dat mijn iPhone ON AIR is en dat ik hem morgen of overmorgen mag verwachten! Ik zal hier spoedig mijn bevindingen posten
  #57  
Oud 09-01-08, 14:24
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Ik heb hem nu een paar maanden. En ben er zeer blij mee.
Was voorheen een beetje sceptisch over het GPRS geneuzel. Maar eigenlijk valt het best mee. Op een gegeven ogenblik is NIKS meer snel genoeg.
Ik begon met 56k lijn met internet dat was LEUK!. Ging naar ISDN 1 lijn. SNEL! dubbele lijn WOW!!!! SNELLER!
Toen naar kabel internet 2 mb :WOW!! ISDN das TRAGE SHIT! NU zitten we op 8mb en is Alles wat we voorheen hadden is trage shit bagger.
Zit nu te balen als een film van 9 gb 4 uur duurt om binnen te halen Ik ben ooit begonnen met een 1200 baud modem, en inbellen naar BBSén. een jpg van 100kb duurde dan gewoon 20 minuten En daar had ik geen problemen mee hoor. Daarna afdrukken op je zwartwit HP inkjet printer (terwijl iedereen nog naar het gejank van een matrix printer zat te luisteren). En ik was SUPER SUPER BLIJ!
Daar hing de baywatch ster aan de muur! in zwartwit!


Ik ben dik tevreden met het ding, ook het gprs.
kortom. Een geweldig apparaat, en gebruik hem HEEL de dag. Van muziek speler tot Foto toestel. Het werkt gewoon FANTASTISCH!
  #58  
Oud 09-01-08, 16:06
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Ik denk dat je op dit forum vooral mensen gaat vinden die hem goed vinden, kijk maar eens naar de naam.
Ik ben zelf ook van plan om hem te kopen maar twijfel nu omdat de booloader 4.XXX niet softwarematig te unlocken is....
  #59  
Oud 09-01-08, 16:14
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Ben heel blij maar !!!
HELP !!

Mijn Iphone boot niet meer, ik krijg alleen aardbol met afwisseling van het draaiend (zandlopertje) object, en ook af en toe een wit apple logo, verder zit er onderin een grijs vlak, wel leest hij de simcard (VODAFONE) en stat de tijd op UK dus met pm, verder leest Itunes ook niets meer en laad hij ook niet meer op.

Wie kan mij helpen evt per e-mail of telefoon, ik heb geen ibrickr etc op mijn pc staan !!
  #60  
Oud 09-01-08, 17:56
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

FF kes in recover mode (check wiki) zetten en restoren!

Greetz, Stiruam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe ben jij op dit forum terechtgekomen? Bordyl Chat en geruchten 33 02-08-09 21:40
Ben jij ook tevreden? HansTis iPhone algemeen 27 12-09-08 12:09
wat ben ik blij! gmlens Chat en geruchten 7 05-08-08 23:20
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? Fresh Chat en geruchten 98 31-07-08 03:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.