//

iPhone 3Gs overleden..?

iPhone 3Gs overleden..? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Een uur geleden ging mijn iPhone nog vrolijk door het leven. In de tussentijd heb ik het niet meer gebruikt, het stond in stand-by ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-09, 22:12
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard iPhone 3Gs overleden..?

Hoi,

Een uur geleden ging mijn iPhone nog vrolijk door het leven. In de tussentijd heb ik het niet meer gebruikt, het stond in stand-by mode. Het lijkt erbij dat mijn iPhone is overleden..

Het reageert helemaal niet meer. Wat ik ook doe, zelfs proberen te synchen met iTunes werkt niet: volgens de computer is er geen eens een apparaat aangesloten... zomaar plotseling. Ik heb er HELEMAAL NIKS meegedaan. Ik heb het niet op de grond laten vallen, in een bakje water laten vallen, er iets overheen gegoten, tegen de muur gegooid... helemaal niks. Plotseling stopt het ermee.

Ik ben er nu nog redelijk rustig onder, maar wat moet ik nu doen? Hij kan er toch niet opeens mee ophouden. Ik heb al gecheckt of er waterschade is. Voor zover ik kan zien is het gewoon nog wit (dat witte ding wat in dat gat zit waar je oortjes inmoeten). Ik weet niet waar de tweede zit, ik kan het in ieder geval niet vinden.

Hoe kan dit? Wat moet ik doen? Help!

Ik wil wel even zeggen dat ik er altijd zuinig op ben geweest en dat ik het nooit zomaar even op het bed gooi ofzo. Hij is al sinds dat ik hem heb bij me, zelfs 's nachts als ik slaap (op het kastje).

Kan iemand me helpen? Wat moet ik doen? Er is een wachttijd van 8 weken bij T-Mobile las ik dus dat gaat niet werken: help!

Groetjes,
Simon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-09, 22:14
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Arrow

Home en Power-knop ingedrukt houden tot hij weer aanspringt.

Topic tevens verplaatst naar problemen.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 22-07-09, 22:20
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik heb de home knop al een keer geprobeerd te blijven indrukken tot hij aanspringt. Zelfde voor de standby/power-knop.
  #4  
Oud 22-07-09, 22:23
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ik heb de home knop al een keer geprobeerd te blijven indrukken tot hij aanspringt. Zelfde voor de standby/power-knop.

alletwee tegelijk indrukken tot het appeltje verschijnt...
  #5  
Oud 22-07-09, 22:27
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brummy Bekijk bericht
alletwee tegelijk indrukken tot het appeltje verschijnt...
Oh, nou voel ik me echt dom Inmiddels gedaan en iPhone software is opnieuw gedownload in 3/4 minuten en nu is hij aan het herstellen
  #6  
Oud 22-07-09, 22:30
lapje's schermafbeelding
lapje lapje is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ik heb al gecheckt of er waterschade is. Voor zover ik kan zien is het gewoon nog wit (dat witte ding wat in dat gat zit waar je oortjes inmoeten). Ik weet niet waar de tweede zit, ik kan het in ieder geval niet vinden.
Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Had jij een afsluitdop in de ingang voor de oortjes zitten?
  #7  
Oud 22-07-09, 22:34
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lapje Bekijk bericht
Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Had jij een afsluitdop in de ingang voor de oortjes zitten?
Er zit een soort van wit papierstukje in die ingang. Als er water op komt dan kleurt dat roze/rood, zo kunnen ze snel zien of het met water in aanraking is gekomen; waardoor je garantie vervalt.
  #8  
Oud 22-07-09, 22:34
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Nee, lapje. In de ingang van de oortjes zit zo'n check of er water in je iPhone is gekomen. Als dat zo is word het roze/rood, maar dat was bij mij niet het geval

Maar herstellen werkt niet, error 1015 - ben nu aan het Googlen...

Oke, ik had dus 3.1 en nu wilt hij via restore DOWNGRADEN naar 3.0. Nu zit ik dus met een dilemma: je kan niet downgraden... wat nu

[b}EDIT:[/b] Ik probeer 3.1 nog een keer, en ga daarna proberen te downgraden naar 3.0 - kan iemand mij hiervoor instructies geven?

Laatst gewijzigd door iMario; 22-07-09 om 22:48. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #9  
Oud 22-07-09, 22:51
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

iphone restore error 1015 - solution..


It's the same problem again... Baseband firmware not matching the phone.. I get a lot of these lately especially since the 2.0 was launched. This solution should work for all 1012/1013/1014/1015 problems.

Simply use iLiberty or independance or ziphone (whatever you are comfortable with) to get your phone in the normal mode.

In iLiberty it's under the Advanced Menu called "Exit Restore Mode" or something.
Once it gets out of Recovery mode, it's back to normal.
If you're using Ziphone, click "Restart in Normal mode"

Once your iPhone is "Alive"... Jailbreak it (so you have the installer)

... at any stage, if you get service, STOP. (Coz I believe that you don't need to repair something that already works)

Now simply downgrade the baseband (from the iClarified source) OR completely erase the baseband (Using Baseband Eraser from the iClarified SOurce) and restore to 1.1.4 again... preferably from the DFU mode so you can be sure your baseband is written to a version matching your firmware.

After your phone is restored to a 1.1.4... unlock as usual using iLiberty (or anything else that works) and you're good to go.

(VERY UNLIKELY... But If you're still stuck, dial *#06# and lemme know what's your IMEI. I hope you are not stuck with an IMEI starting with 0049... coz that's an entirely different problem altogether.)

Good luck

heb wel wat gevonden
weet niet of je hier wat aan hebt (is voor vorige versies eigenlijk)

nog iets :Als je kijkt op die iClarified tutorial zieje dat het een probleemmelding is die je gewoon mag negeren.
En daarvoor heb je geen windows nodig.

Laatst gewijzigd door brummy; 22-07-09 om 22:53.
  #10  
Oud 22-07-09, 22:55
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik wil geen jailbreak
  #11  
Oud 22-07-09, 23:17
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

nou simon heb nog wat gevonden .ik weet ook niet hoe het presies werkt maar begrijp dat j e het toch met jailbreak zal moeten doen (

[h2]1015[/h2]
Deze Foutmelding van iTunes komt vaak voor na het upgraden of downgraden van de firmware van de Iphone.
De telefoon zal na het verschijnen van deze foutmelding in de restore mode blijven hangen. Er zijn verschillende programma’s om de telefoon weer te activeren. Voor de Mac is er Independence en voor de Windows PC iBrickr.
Installeer en open deze programma’s en sluit de telefoon aan op de computer. Na enige tijd zal de Iphone opnieuw opstarten.
Mochten bovengenoemde stappen niet werken dan is het mogelijk de Iphone te restoren door middel van iTunes, dit lost meestal het probeem op.


De logo‘s, merk- en produktnamen Apple, iPhone, iTunes zijn eigendom van Apple Inc.
  #12  
Oud 22-07-09, 23:22
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Die is ontwikkeld voor hele oudere firmware. Nog voor 1.*
  #13  
Oud 22-07-09, 23:26
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

okee lezen is dus toch een vak apart

nou ik geef het op kweet het nu ook niet meer
heb ook pas een iphone dus ben ook nog zoekende )
ik hoop dat het je lukt ik zou nu ook niet meer zonder kunnen tis echt een grandioozzz toestel!!!
groet rob
  #14  
Oud 23-07-09, 00:56
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Modbreak:
Vanaf nu blijven we allemaal weer ontopic!!!

  #15  
Oud 23-07-09, 07:34
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Maar als je gewoon naar 3.1 restored, dan krijg je die foutmelding toch niet? Als je de 3.1 firmware download, en in iTunes restore aanklikt met de shift toets ingedrukt kun je zelf kiezen welke firmware je erop wil zetten.
Dan zou die gewoon moeten restoren zonder foutmelding.
  #16  
Oud 23-07-09, 09:38
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Je kan Ook gewoon updaten dmv restore knop zonder errors.

Heb je DFU al geprobeerd of zit ik dan helemaal fout?
  #17  
Oud 23-07-09, 12:11
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kai824 Bekijk bericht
Je kan Ook gewoon updaten dmv restore knop zonder errors.

Heb je DFU al geprobeerd of zit ik dan helemaal fout?
Nee, de bandwith is in 3.1 veranderd... daardoor kan je niet terug naar 3.0 zonder speciale tools te gebruiken (en die tools zijn niet geschikt voor 3.* firmware)
  #18  
Oud 23-07-09, 12:13
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Maar als je gewoon naar 3.1 restored, dan krijg je die foutmelding toch niet? Als je de 3.1 firmware download, en in iTunes restore aanklikt met de shift toets ingedrukt kun je zelf kiezen welke firmware je erop wil zetten.
Dan zou die gewoon moeten restoren zonder foutmelding.
3.1 kan ik er welnop zetten maar die zorgt bij mij juist voor problemen. Ik wil terug naar 3.0
  #19  
Oud 23-07-09, 17:01
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik ben bang dat 3.0 alleen maar voor meer problemen gaat zorgen in combinatie met de nieuwere (verkeerde) baseband.
Wat voor problemen had je met 3.1? De mijne draait perfect met 3.1 namelijk.
  #20  
Oud 23-07-09, 21:09
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Nee, de bandwith is in 3.1 veranderd... daardoor kan je niet terug naar 3.0 zonder speciale tools te gebruiken (en die tools zijn niet geschikt voor 3.* firmware)
Gek want het is mij gelukt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G overleden, bestanden terughalen? Tunix iPhone algemeen 3 13-08-10 10:49
Help!!!! Iphone overleden sammie82 iPhone algemeen 4 06-07-10 19:50
iPhone net nieuw en nu al overleden? jurgenb iPhone algemeen 28 01-04-10 10:38
HELP! Iphone is overleden Marccus Archief 0 22-12-07 23:03
Iphone overleden erwin78 Unlock [archief] 5 02-12-07 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.