Iphone probleempjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb een paar problemen, men home knop werkt niet 100% meer, heb iets dat ergens los zit (weet niet hoe dit komt) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone probleempjes
Beste mensen, ik heb een paar problemen, men home knop werkt niet 100% meer, heb iets dat ergens los zit (weet niet hoe dit komt) en 2 kleine haarscheurtjes. Het probleem is dat ik men factuur kwijt ben, wat raden julie me aan om te doen? En zou ik deze zaken opgelost krijgen dmv garantie?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee? Het is dringend..
|
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon even naar de T-Mobile Shop gaan en daar informeren. Bedoel je met je factuur het bonnetje? Zo nee, even meenemen. Even uitleggen wat de problemen zijn en vraag wat ze kunnen doen. Ik geef je wel een hint: ga beter naar de T-Mobile Shop, als je belt dan kan het nog heeeel laanggg duren voordat er actie word ondernomen (tenminste dat lees ik best wel vaak op het forum).
Ik hoop dat het goedkomt met je |
|
||||
|
||||
Als je hem zelf bij T-Mobile hebt gekocht kunnen ze aan je tel. nr./serienummer zien wanneer je hem gekocht hebt, en dus ook of je nog garantie hebt.
Als je hem in het buitenland hebt gehaald wordt het misschien moeilijker. |
|
|||
|
|||
Het is een belgische, maar ik woon daar ook. Dus zonder facctuur gaat perfect?
|
|
||||
|
||||
Lijkt me wel, ze kunnen ten alle tijde zien wie hem wanneer heeft gekocht. Als ze een beetje mee willen werken kan dat ook gewoon zonder factuur...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleempjes iPhone met 3G door update 4.0 | Sher91 | iPhone algemeen | 0 | 11-07-10 00:31 |
OS 4.0 probleempjes | blaugrana | iPhone algemeen | 0 | 10-04-10 18:13 |
Paar probleempjes met iphone! | mvajax | iPhone algemeen | 11 | 21-03-10 16:08 |
1.1.4 Probleempjes | nonkeljef1 | Archief | 1 | 30-08-09 14:42 |
1.1.4. probleempjes | jeex | Unlock [archief] | 3 | 23-03-08 13:42 |
|
|