probleem na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik heb even een kleine vraag! Ik heb van een neef van mij even zijn Iphone 8gb mogen lenen om te kijken of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem na update
Beste Mensen,
Ik heb even een kleine vraag! Ik heb van een neef van mij even zijn Iphone 8gb mogen lenen om te kijken of ik het wat vond. Nu heeft hij vanavond een update gemaakt en ik weet niet welke. Het probleem echter nu is dat voor de update was er niks aan de hand en nu geeft hij hem niet vrij! Kan er zo niet mee aankomen maar is er misschien iemand die weet wat te doen?? Alvast dank je wel. Marcel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Specifieker aub. "Geeft hem niet vrij." - kan van alles betekenen: hij start niet meer op, hij wilt niet meer ontgrendelen, hij vraagt om een code voor de sim kaart?
Daarnaast kan je beter eerlijk zijn en niet er verder aan gaan werken en allerlei manieren proberen die je hier vind, dat kan het alleen maar verslechten. Wat bedoel je met update (spelletje, firmware etc.)? Laatst gewijzigd door S¡mon; 25-07-09 om 23:06. |
|
|||
|
|||
Goeden avond,
Sorry voor mij onduidelijkheid. Ik had er een kpn sim inzitten en toen ik hem er vanmiddag in deed werkte hij goed. Vanavond heb ik hem aan de pc gelegd om op te laden en vervolgens heeft hij iets geinstalleerd. Ik weet echt even niet wat. Nu zegt de Itunes dat ik niet de juiste kaart in heb zitten. Snap echt even niet hoe of wat. Marcel |
|
|||
|
|||
Ah, en je neef heeft een abonnement bij T-Mobile? Kan goed dat het geblokkeerd is omdat dit vergrendeld het is. Het werkt alleen via een T-Mobile abonnement, gebruik je een andere dan blokt hij hem. Dit kan je simpel oplossen door er een T-Mobile SIM in te stoppen.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Nee hij was simlock vrij hoorde ik vandaag dus ik denk niet dat het een tmobile was. Nou ik weet het even niet en vind het vervelend dat dit nu gebeurt. |
|
||||
|
||||
Ws. heb je de firmware geüpdate. Als je inderdaad een eerste generatie iPhone hebt (zilveren aluminium achterkant) dan zal de unlock niet een probleem zijn. Die is op dat type iPhone het makkelijkst.
Ik weet uiteraard niet hoe (on)handig je neef is met de iPhone, maar hier staat hoe dat moet. Misschien toch handig om dat bij/door je neef te laten doen, die kan dan ook direct zijn eigen backup terugzetten zodat ook zijn eigen gegevens er weer op staan (SMS, emailinstellingen, gespreksgeschiedenis enz.)
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update probleem | mark_59 | iPhone algemeen | 3 | 28-07-10 11:26 |
Probleem na update OS 3.0.1 | juliantomoriati | iPhone algemeen | 112 | 15-09-09 15:47 |
Update Probleem. | Goerez | iPhone algemeen | 12 | 19-03-09 00:32 |
Probleem Na update 2.2.1 | tjeuke20 | Archief | 1 | 31-01-09 20:09 |
Update 2.2 probleem | suby555 | iPhone algemeen | 9 | 23-11-08 11:41 |
|
|