Password Incorrect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ello, Ik heb ongeveer een week geleden mijn broer zijn oudere versie van de iPhone gekregen.. En mijn tante zit soms spelletjes erop te spelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Password Incorrect
Ello,
Ik heb ongeveer een week geleden mijn broer zijn oudere versie van de iPhone gekregen.. En mijn tante zit soms spelletjes erop te spelen waardoor ik altijd een lege batterij heb.. Dus ik heb er een wachtwoord VAN DE MOBIEL ZELF (niet de simkaart) op gezet. In het begin lukte het nog steeds met de wachtwoord dat ik had ingesteld.. Maar nu, zegt hij steeds dat mijn wachtwoord incorrect is.. Ik weet helemaal niet waarom, ik heb het zovaak geprobeerd met mijn wacthwoord en andere variaties dat hij op een gegeven moment "Connect to iTunes" zei.. En nog steeds, lukt het niet.. Ik weet niet wat ik moet doen en ik wil het eerlijk gezegd ook niet aan mijn broer vertellen want hij zou boos worden als hij wist dat ik de iPhone nu al zo'n beetje heb verkloot.. Ik sta echt hard te wachten op hulp want mijn broer komt zometeen.. Alvast bedankt.. Greetz, M. Edit, ik heb nu wel info over hoe ik het moet fixen, maar.. Ik begrijp het niet.. Hier is die info Citaat:
Laatst gewijzigd door 3mmerald; 27-07-09 om 15:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad standaard mail applicatie - password incorrect?? | Calaghi | iPad Apps | 5 | 23-02-11 19:01 |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
incorrect sim | Menno1973 | Unlock [archief] | 2 | 12-02-08 00:09 |
Incorrect SIM | Pascal | Archief | 2 | 02-10-07 00:24 |
|
|