Hotmail op Iphone --> niets in web-inbox discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit me het volgende probleem: Sinds ik hotmail eindelijk werkend gekregen heb op mijn Iphone, worden ALLE berichten die ik binnenkrijg (dus zogezegd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotmail op Iphone --> niets in web-inbox
Hoi,
Ik zit me het volgende probleem: Sinds ik hotmail eindelijk werkend gekregen heb op mijn Iphone, worden ALLE berichten die ik binnenkrijg (dus zogezegd ook in mijn web email inbox) naar de map verwijderd geplaatst. Wanneer ik dan via Firefox naar mijn mail ga, en de berichten die ik nodig heb uit mijn prullenbak verplaats naar mijn inbox, worden deze berichten na ongeveer een uurtje opnieuw verplaatst naar mijn prullenbak. Ik weet niet of het iets te maken heeft met mijn Iphone, of het gewoon een instelling in hotmail is, maar het is wel zeer vervelend (bv. als ik een email krijg met een pdf). Heeft iemand hier enige ervaringen/oplossingen voor? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je haalt het binnen op je iPhone via je Mail programma? Hoe heb je deze geinstalleerd?
Kijk eens in je settings, Mail, geavanceerd op je iPhone, daar kan je een hoop instellingen doen waar je het over hebt. (zoals mail verwijderen op moment dat het je inbox verlaat) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms inbox vol iphone 4 | dwight11 | iPhone algemeen | 3 | 14-12-10 19:20 |
Exchange & iPhone: sms in je inbox? | cooltrance | iPhone algemeen | 5 | 22-10-10 15:15 |
1000+ emailberichten in hotmail inbox na update | rschilders | iPhone algemeen | 4 | 22-06-10 10:58 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
|
|