iPhone 3GS - 3G probleem. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo, even mijn verhaaltje typen. Ik zelf heb een iPhone 3GS 16GB, mijn simkaart doet het prima in mijn telefoon, nu heeft mijn broer een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS - 3G probleem.
Zo, even mijn verhaaltje typen.
Ik zelf heb een iPhone 3GS 16GB, mijn simkaart doet het prima in mijn telefoon, nu heeft mijn broer een iPhone 3G 16GB.. zijn simkaart doet het niet ( hij heeft hem gekocht in Beverwijk, enige kutte is dat er geen simlock op zit, dus hij pakt alsnog alleen t-mobile) Nu heb ik mijn simkaartje in zijn iPhone gestopt, en krijg ik de melding "De sim-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund" Nou heb ik al op internet gekeken naar hoe en wat, maar niks werkt bij mij, iemand enig idee hoe of wat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dan kan je wel zeggen kijk hier, maar heb je niet gewoon 1 topic, nu heb ik een hele lijst met topics?
*Good, i feel stupid* |
|
||||
|
||||
In de gele kader staat er toch duidelijk iPhone 3G: UNLOCK
|
|
|||
|
|||
EN is er geen uitgebreide versie van hoe ultrasn0w werkt?
|
|
|||
|
|||
Zoals iemand al zei moet je ff zoeken! Is niet zo moeilijk. Gewoon op zoeken tikken!
|
|
|||
|
|||
Ja, thanks.
Nog niet gelukt, maar bedankt! Ultrasn0w werkt alleen als je dus cydia hebt... en die heb ik niet. want ik kom heel de iPhone niet in |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moet je dus eerst je iPhone activeren in iTunes
|
|
|||
|
|||
Dat begrijp ik, en dat wil die niet. Als ik gelijk een melding krijg in iTunes dat me simkaart niet goed is.
|
|
|||
|
|||
IK heb het hele forum afgezocht maar kom er niet uit. Ik heb nu de melding van sim kaart wordt niet onderstuend. Heb de Iphone al geactiveerd daarna jailbreak en ultrasnow. Na deze melding ultrasnow opnieuw geinstaleers en gereboot. Maar helaas weer dezelfde melding, iemand??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS Sync Probleem | Mikejjz | iPhone algemeen | 3 | 27-12-10 14:12 |
iPhone 4 en 3GS bereik probleem | Tim4444 | iPhone algemeen | 1 | 01-07-10 00:26 |
iphone 3gs orgineel 3.1.2 probleem | frankboy | iPhone algemeen | 8 | 20-03-10 15:54 |
Iphone 3gs microfoon probleem!!!! help! | Dstar | iPhone algemeen | 4 | 07-11-09 11:42 |
Iphone 3gs batterij probleem? | arthurderijke | iPhone algemeen | 2 | 30-09-09 10:41 |
|
|