//

Iphone 3gs batterij probleem?

Iphone 3gs batterij probleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds een week een IPhone 3gs 32GB met firmware 3.1. Nu leek mij dat de batterij wel erg snel leeg liep. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-09, 15:10
arthurderijke arthurderijke is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Iphone 3gs batterij probleem?

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een week een IPhone 3gs 32GB met firmware 3.1. Nu leek mij dat de batterij wel erg snel leeg liep. Zeker vergeleken bij mijn Iphone 3g die ik hiervoor had (met firmware 3.01).

Ik heb een test gedaan met een collega die ook een 3gs heeft (maar dan met firmware 3.01 en jailbreak). De test was als volgt:
helemaal opladen tot 100% en dan precies dezelfde handelingen doen voor ongeveer 40 minuten. (10 minuten google maps en 8 minuten gprs surfen en dan 20 miinuten stand-by). De instellingen op beide iphones waren precies hetzelfde.

De uitkomst:
Mijn Iphone na 18 minuten gebruik 79% batterij over
Zijn Iphone na 18 minuten gebruik 93% batterij over

Na de 20 minuten op stand-by bleef het percentage bij beide Iphones gelijk (0% eraf)

Ik denk dat er iets mis is met mijn IPhone en dat ik hem moet inwisselen. Wat is jullie mening? Zie ik nog iets over het hoofd wat zo'n verschil kan maken?

Groeten,
Arthur
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-09, 09:00
arthurderijke arthurderijke is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arthurderijke Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een week een IPhone 3gs 32GB met firmware 3.1. Nu leek mij dat de batterij wel erg snel leeg liep. Zeker vergeleken bij mijn Iphone 3g die ik hiervoor had (met firmware 3.01).

Ik heb een test gedaan met een collega die ook een 3gs heeft (maar dan met firmware 3.01 en jailbreak). De test was als volgt:
helemaal opladen tot 100% en dan precies dezelfde handelingen doen voor ongeveer 40 minuten. (10 minuten google maps en 8 minuten gprs surfen en dan 20 miinuten stand-by). De instellingen op beide iphones waren precies hetzelfde.

De uitkomst:
Mijn Iphone na 18 minuten gebruik 79% batterij over
Zijn Iphone na 18 minuten gebruik 93% batterij over

Na de 20 minuten op stand-by bleef het percentage bij beide Iphones gelijk (0% eraf)

Ik denk dat er iets mis is met mijn IPhone en dat ik hem moet inwisselen. Wat is jullie mening? Zie ik nog iets over het hoofd wat zo'n verschil kan maken?

Groeten,
Arthur
Ik heb het opgelost! Net weer getest naast de Iphone van mijn collega en ze raken nu even snel / langzaam leeg.

De oplossing was als volgt : herstel de iphone en zet GEEN backup terug (daar zat ergens de fout in). Daarna heb ik de Iphone wel opnieuw gesynchroniseerd met Itunes, dus alle apps etc staan wel weer goed. (ben alleen mijn smsjes kwijt, maar dat is niet erg). Deze oplossing las ik op een aantal verschillende plaatsen op internet en het werkte voor mij. Iemand enig idee hoe dit te verklaren is?

Groeten,
Arthur
  #3  
Oud 30-09-09, 09:41
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ow joh, nja goeie tip
Ik heb ook het idee dat me batterij beetje sneller leeggaat dan toen ik m net had.
Ga ik ook maar es proberen denk ik, om geen backup terug te zetten.
Mja ipc kom ik de dag nog door ermee dusja...
Reageren

Labels
battery snel leeg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Batterij probleem na herstellen iphone svenn15 Jailbreak 4 20-03-11 00:35
Iphone 4 batterij probleem osj iPhone algemeen 2 13-08-10 14:45
probleem bij nieuwe batterij voor 3GS met iOS4 gijski iPhone algemeen 4 09-07-10 15:09
Iphone 2G batterij probleem YBinnenweg iPhone algemeen 7 29-08-09 09:45
Iphone batterij probleem homie Archief 4 24-12-08 15:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:41.