3G met of zonder Edge? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphoners, Als ik 3G aanzet (Er komt netjes 3G in mijn status bar te zien) en ik ga vervolgens naar Safari staat er het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G met of zonder Edge?
Hallo Iphoners, Als ik 3G aanzet (Er komt netjes 3G in mijn status bar te zien) en ik ga vervolgens naar Safari staat er het volgende:
En als ik naar BeeJiveIM ga: En dit is net zo met het weer, mail enz. Zodra ik Edge erbij aanzet, Doet hij het wel gewoon alleen ben ik bang dat ik extra kosten maak. (of kost edge geen geld?) Heeft iemand een idee? Laatst gewijzigd door Richard_AFC; 30-09-09 om 16:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet met EDGE, wel met 3G | Vennet | Orange | 1 | 16-08-10 20:09 |
Edge/3G disabele zonder SBSettings! | xXbijvanckXx | iPhone algemeen | 0 | 26-01-10 17:34 |
Verbruik mobiele netwerk stijgt, zonder EDGE/3G | Lorsk8 | Archief | 13 | 26-11-09 00:11 |
T-mobile geen bereik , wel met edge met beltegoed | machwestdurp | Odido (T-Mobile) | 0 | 28-07-09 20:04 |
Geen internet met 3G, wel met gprs/edge | tomnijhuis | iPhone algemeen | 14 | 29-04-09 17:02 |
|
|