Geen wi-fi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een kleine 4 maanden de iPhone. Tot nu toe het meeste perfect gewerkt, enkel heb ik nu een probleempje. Ik kan geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen wi-fi
Ik heb nu een kleine 4 maanden de iPhone. Tot nu toe het meeste perfect gewerkt, enkel heb ik nu een probleempje. Ik kan geen verbinding meer krijgen met de router, terwijl dit altijd wel heeft gewerkt. Heb ook niets veranderd aan de instellingen van de router etc.
Als ik naar instellingen -> Wi-Fi ga, duurt het ook extreem lang voordat hij een lijst geeft (zolang dat het bij mij nog niet is voorgekomen) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb net even de iPhone uitgeschakeld en weer ingeschakeld, dat werkt tot nu toe. Maar ben benieuwd voor hoe lang ..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|