wit scherm en daarna niets meer... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, sinds enkele dagen heeft mijn iphone met hetvolgende probleem te kampen: wanneer ik bezig was met mijn iphone(sms versturen, foto's bekijken, apps proberen,...) kreeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wit scherm en daarna niets meer...
beste,
sinds enkele dagen heeft mijn iphone met hetvolgende probleem te kampen: wanneer ik bezig was met mijn iphone(sms versturen, foto's bekijken, apps proberen,...) kreeg ik plots een wit scherm en daarna ging mijn scherm uit en kreeg ik hem niet meer aan de praat. af en toe trilt hij nog, ik kan gebeld worden, berichten krijgen, maar zie niets meer. al vele malen geprobeerd om te herstellen, home+powerbutton indrukken, want voordien ging dit wel als ik dit probleem had. kan iemand mij dringend helpen???? alvast bedankt! stijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben bang dat hij gewoon kapot is.
|
|||
|
|||
Herstellen helpt ook niet?
|
|
|||
|
|||
wanneer ik hem aansluit aan itunes, dan reageert hij wel, hij trilt ook nog,de pc vindt hem wel nog maar het scherm gaat gewoon niet aan. ik kan hem herstellen, hij herstelt ook, maar ik zie niets!
|
|
|||
|
|||
In dat geval vrees ik ook het ergste, aan de andere kant lijkt het me niet een heel groot probleem. Garantie-gevalletje zeg maar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone doet niets meer, zwart scherm | IssamRazza | iPhone algemeen | 13 | 27-06-10 21:02 |
Wit scherm | sjoechem | iPhone algemeen | 1 | 19-03-10 22:51 |
Wit scherm | Chris03 | iPhone algemeen | 6 | 15-02-10 18:52 |
na scherm rep. alleen kort logo daarna uit | ajmvey | iPhone algemeen | 1 | 19-09-09 20:44 |
Slecht GSM signaal, daarna helemaal niets meer, no service | gerry_rdam | iPhone algemeen | 39 | 15-07-08 01:14 |
|
|