bellen: regelmatig niet bereikbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) waren jullie op het internet op het moment dat je de oproep mist?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waren jullie op het internet op het moment dat je de oproep mist?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb met KPN praktisch altijd een vol bereik, ik heb van een ander abb van mijzelf (prive-abb) de tmobile-sim in mijn 3G gestopt en dat werkt perfect. ....
|
||||
|
||||
Citaat:
zucht.... zo jammer dat dit moeilijk is op te lossen, ik probeer eerst wel een nieuwe sim. |
|
|||
|
|||
Ik heb ooit gelezen dat de iPhone bij edge gebruik als hij aan het verzenden of ontvangen is geen oproep ontvangt, en automatisch op voicemail overgaat.
|
|
||||
|
||||
hmms, maar dat kan dan (helaas) niet rijmen met mijn situatie waarin ik geen edge/gprs gebruik (kosten voor mijn bedrijf...)
|
|
|||
|
|||
ik heb een 2g UK. met Vodafone geen jailbreak.
Ook ik ben regelmatig niet bereikbaar, volle bak ontvangst. Soms duurt het een dag voor ik een SMS ontvang. Flightmode bied geen oplossing, een harde reset of reboot wel. dan werkt alles weer. Maar....... na korte tijd werkt het weer niet, het lijkt alsof de iphone zich afmeld ofzo?? herstellen van de netwerkverbinding geeft geen oplossing. Ik denk dat het een software probleem is van Apple, net zoals de Youtube problemen. weet iemand wanneer er weer een update komt? Groet, Rainman |
|
||||
|
||||
Heb nu net de nieuwe 3.1 software gedownload en geïnstalleerd op de iPhone, wie weet lost dit het probleem op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
filmrol niet bereikbaar | rhvanloenen | Muziek, foto & video | 5 | 31-05-11 23:09 |
Niet meer bereikbaar na update | Powerslave | iPhone algemeen | 2 | 02-05-11 18:13 |
Alle iDevices: website GreenPois0n niet bereikbaar | AlonzoMusic | Jailbreak | 12 | 12-02-11 23:52 |
iPhone 3G, wel signaal maar niet bereikbaar | i-Ed | iPhone algemeen | 11 | 16-08-09 15:19 |
iPhone 1e gen.: Niet mobiel bereikbaar. | RioolDokter | Unlock | 7 | 29-08-08 23:50 |
|
|