iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   e-mail verzenden lukt niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/4147-e-mail-verzenden-lukt-niet.html)

quincy 26-12-07 11:55

e-mail verzenden lukt niet
 
hellow,

ik heb net een iphone, alles werkt prima behalve het verzenden van e-mails lukt niet. Nogthans krijg ik e-mails binnen en kan ik ook online op internet via Wi-Fi.

De gegevens van mijn e-mail account zijn identiek hetzelfde dan de gegevens in mijn Outlook e-mail programma.

Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd?

incoming mail:

host name: mail.willux.be
user name: info@punkidrecords.com

outgoing mail:

host name: relay.skynet.be
user name: optional
pasword: optional

Freek 26-12-07 12:17

Vul bij uitgaande mail even je username en password in.

cort 26-12-07 12:23

Ik heb bij mij (ook proximus) voor mijn uitgaande mail het volgende gezet:

relay.skynet.be:25

En nu werkt alles perfekt,ook de SMS(zenden en ontvangen.

Proberen maar.

Groetjes

quincy 26-12-07 13:22

bedankt voor de hulp, is gelukt :-)

Svenninho 12-09-08 08:55

Skynet Email versturen
 
Sinds de laatste update kan ik geen emails meer versturen met mijn skynet accounts.
Ik krijg de melding dat het afzenderadres niet gekend is. Dit terwijl ik gewoon een reply doe op een email die ik heb ontvangen.

:confused:

Donald 21-09-08 19:16

Eeven synchroniseren in iTunes met je OUTLOOK e-mail accounts (aanvinken), daarna werkt hij. Ik had hetzelfde probleem.

groet

iFilip 07-05-09 20:10

ik heb dit probleem ook, ik zit op mac maar krijg steeds dezelfde error van het afzender adres. Ook ik doe een gewone reply.

grungie 09-05-09 13:31

Ik kan geen emails vanaf mijn iPhone versturen via Edge (Heb een abonnement van Mobistar), via Wi-Fi werkt het wel. Het kan dus niet aan mijn emailinstellingen liggen, neem ik aan.

Iemand met een oplossing?

Archp 23-11-09 16:20

iphone skynet
 
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een iPhone 3GS met mobistar en edge abonnement.
Mijne iphone is gesynchroniseerd met men Macbook Pro met skynet voor e-mail.
Mails ontvangen is geen probleem maar uitgaande mails lukt niet. Ik krijg telkens de opmerking "het adres van de afzender is ongeldig".
Huidige instellingen zijn:
Inkomende post: pop.skynet.be met wachtwoord en gebruikersnaam
Uitgaande post: relay.skynet.be met serverpoort 110 zonder wachtwoord en gebruikersnaam

en dan nog smtp.skynet.be met serverpoort 587 zonder wachtwoord en gebruikersnaam.
Beide zijn ingesteld zonder SSL
:25 achter servernaam zetten lukt niet.

Heeft er iemand nog raad?
THX

Hanvank 26-03-10 10:41

Heb hetzelfde probleem met een T-Mobile abonnement.... Heb hen al eens gebeld maar die kennen het probleem niet(?) Wat te doen?

Emily 31-03-10 11:10

Ik sluit me hierbij aan. Het heeft altijd gewerkt en nu kan ik sinds een paar weken geen mail meer vanuit mijn ziggo-account versturen. Mijn g-mail werkt nog wel.
Alle instellingen zijn gelijk gebleven.

miek 14-04-10 13:52

kan iemand doorgeven welke deinstellingen zijn voor mobistar aub. ?

kokkie44 16-04-10 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emily (Bericht 432442)
Ik sluit me hierbij aan. Het heeft altijd gewerkt en nu kan ik sinds een paar weken geen mail meer vanuit mijn ziggo-account versturen. Mijn g-mail werkt nog wel.
Alle instellingen zijn gelijk gebleven.

Dacht even dat het aan mij lag, maar kan ook geen email versturen via mn ziggo account
Is gewoon irritant te noemen.

Iemand een oplossing hiervoor

paul

kokkie44 17-04-10 16:30

Gelukt, mag op slot
 
hij doet ut, kan dus vanaf de iphone nu ook mail versturen

dummy1 07-05-10 17:30

Het zelfde probleem hier. Mijn vriendin en ik hebben beiden een 3gs en konden tot voor kort gewoon mail ontvangen en versturen. Sinds een week kunnen we geen mail meer versturen en komt ie met de boodschap "het adres van de afzender is ongeldig". We hebben een ziggo account (voorheen quicknet). Iemand een idee hoe dit op te lossen? Alle instellingen staan nog precies zo als toen het een week geleden nog wel kon....
Snap er niets van.
Bedankt al vast!!
Groet,
Hans

dummy1 07-05-10 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dummy1 (Bericht 448997)
Het zelfde probleem hier. Mijn vriendin en ik hebben beiden een 3gs en konden tot voor kort gewoon mail ontvangen en versturen. Sinds een week kunnen we geen mail meer versturen en komt ie met de boodschap "het adres van de afzender is ongeldig". We hebben een ziggo account (voorheen quicknet). Iemand een idee hoe dit op te lossen? Alle instellingen staan nog precies zo als toen het een week geleden nog wel kon....
Snap er niets van.
Bedankt al vast!!
Groet,
Hans

Heb net zelf het probleem opgelost door ook mijn username (e-mailadres) en wachtwoord bij de uitgaande server te zetten. Nu doet ie het weer. Blijft raar want voorheen deed ie het ook zonder.
Ciao!

Marjoleino 17-05-10 22:58

bovenstaande met ziggo allemaal al gedaan, dus zonder en met usernaam en wachtwoord. weet niemand nog een andere oplossing? behoudens andere mailprovider, ;-)

marianne123 18-05-10 01:59

Ik had hetzelfde probleem ook met ziggo (voorheen quicknet).. na wat research op internet kwam ik erachter dat sommigen het erover hadden om de Serverpoort te veranderen naar 25. (stond bij mij op 58?). Dit geprobeerd en voila.. het werkt!
Hoop dat jullie er iets aan hebben!

Marianne

debroei 18-05-10 09:29

Zowel ziggo als casema werken bij mij prima. Zou dus wel moeten kunnen werken.
Bovendien als je met outlook werkt kun je de accounts ook op je iPhone syncen met iTunes .

kokkie44 18-05-10 09:44

hoi

Het zou ook aan de telefoonprovider kunnen liggen.
Ik heb vodafone en zigg internet.
Email versturen lukte niet omda gebruikersnaam en wachtwoord niet juist waren.
Contact opgenomen met Vodafone, die vertelde me dat ik een andere username en ww moest instellen voor de smtp server.
Zo gezegd zo gedaan en hopla het werkt prima.

Is maar een tip, meer niet..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:07.