copy wissen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand hoe ik de tekst die ik gekopieerd heb, kan wissen? Zodat de cursor niet meer blauw maar zwart is. gr....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
copy wissen
Hallo,
Weet iemand hoe ik de tekst die ik gekopieerd heb, kan wissen? Zodat de cursor niet meer blauw maar zwart is. gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even naast de geselecteerde tekst tikken.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is ff afwachten tot ie weer online is zodat hij het een en ander kan verklaren... ;-)
|
|
|||
|
|||
ik bedoel inderdaad hoe ik het klembord kan wissen. Kan ik dat doen door te schudden? Bij mij werkt dat niet hoor.
Laatst gewijzigd door Solari; 13-08-09 om 09:09. |
|
||||
|
||||
Een reboot van de iPhone ?
Waarom zou je het klembord uberhaubt willen wissen vraag ik me af |
|
|||
|
|||
Allereerst vind ik die blauwe cursor heel irritant
en daarnaast wil ik gewoon mn klembord leeg hebben. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wanneer heb jij eigenlijk last van een 'vol' klembord? Die blauwe cursor heb ik altijd, maakt niet uit of ik iets heb gekopieerd/geknipt.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
copy in UILabel | blaaat | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 06-10-09 22:27 |
Copy paste? | Sleevemaster | Archief | 4 | 18-03-08 12:06 |
Copy|Paste 1.1.3 | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 13 | 28-01-08 20:20 |
|
|