Afzender Ongeldig (Hotmail) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met het versturen van een email vanaf mijn hotmail account. Ik kan moeiteloos mijn mail ontvangen op mijn Iphone 3G, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afzender Ongeldig (Hotmail)
Hallo,
Ik heb een probleem met het versturen van een email vanaf mijn hotmail account. Ik kan moeiteloos mijn mail ontvangen op mijn Iphone 3G, maar als ik een mailtje verstuur krijg ik de volgende melding: Mail niet verzonden: Adres afzender ongeldig. Weet iemand waardoor dit komt en hoe ik dit oplos? Ik vind het namelijk mateloos irritant. Hier volgen de instellingen die ik heb staan: Naam: Jurgen Palland Adres: naam@live.nl Beschrijving: naam@live.nl Hostnaam: pop3.live.com Gebruikersnaam: naam@live.nl Wachtwoord: ******* SMTP: smtp.live.com GEAVANCEERD: Verwijder: na één week Gebruik SSL: aan (uit ook al geprobeert) Identiteitscontrole: wachtwoord verwijder van server: nooit Serverpoort: 995 Graag hulp! Groeten, Laatst gewijzigd door Jurgenpalland; 19-08-09 om 10:33. Reden: privacy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem, gegevens zijn op de namen na hetzelfde. Iemand een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Bij mij staat bij Naam en bij Beschrijving 'Hotmail'. Probeer dat eens.
|
||||
|
||||
Bij mij staat SSL ook aan, maar ik gebruik server poort 587 voor smtp.live.com.
Identiteitscontrole staat op "Wachtwoord" en mijn gebruikersnaam en wachtwoord heb ik hier nogmaals ingevuld. Probeer dat eens? (werkt immers bij mij)
|
|||
|
|||
of anders de smtp instellingen van je huidige netwerk gebruiken. Bij verbinding via 3g gebruik je de smtp-server van je mobiele operator en bij Wi-Fi-verbinding gebruik je de smtp van je isp.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email verzenden niet mogelijk - afzender ongeldig? | Thommes | iPhone algemeen | 1 | 27-05-10 09:35 |
E-mail versturen mislukt. Het adres van de afzender is ongeldig | marsloos | iPhone algemeen | 2 | 19-05-10 09:12 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
Adres van afzender is ongeldig | Olga.p2000 | iPhone algemeen | 6 | 17-12-08 15:36 |
|
|