knopje bovenop de iphone werkt slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds ik een keer door de regen heb gefietst werkt het knopje bovenop de iphone slecht. Om precies te zijn bijna nooit, maar dus wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
knopje bovenop de iphone werkt slecht
sinds ik een keer door de regen heb gefietst werkt het knopje bovenop de iphone slecht. Om precies te zijn bijna nooit, maar dus wel nog heel af en toe.
is dit iets wat ik bijvoorbeeld zelf kan oplossen? Ook lijkt hij namelijk iets minder ver uit te steken dus misschien is het niet de regen geweest maar werkt hij gewoon niet goed meer. Kan ik de iphone makkelijk zonder risico uit elkaar halen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou er niet zelf aan beginnnen. Best eens opsturen om na te laten kijken.
|
|||
|
|||
Citaat:
en ik kan ook zonder voorlopig aangezien hij bij het opladen als hij uit staat automatisch weer opstart (slim van apple!) behalve als er nieuwe firmware uitkomt en ik opnieuw moet jailbreaken heb ik het weer nodig |
|
|||
|
|||
Citaat:
wat mijn vorige wel deed was de "uitschakel slide ding tonen" af en toe, (ik had ook last van mijn sluimerknop gratis vervangen btw |
|
|||
|
|||
maar dan had je zeker wel de bon
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
defect, iphone, kapot, knop, regen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aan/uit knopje bovenop? | jcpearl | iPhone algemeen | 2 | 02-11-09 21:42 |
Hardware: GPS werkt slecht | erikroeier | iPhone Navigatie | 0 | 24-06-09 22:07 |
knopje bovenop weg!! | Bollie1 | iPhone algemeen | 6 | 17-01-09 14:25 |
Home knop werkt slecht (iPhone 3G) | PattiMan | iPhone algemeen | 1 | 24-07-08 09:59 |
bovenste knopje werkt niet meer | ronnyconaert | Unlock [archief] | 1 | 14-06-08 17:57 |
|
|