max 50 smsjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone slaat maximaal 50 smsjes op in een sms chat. Waar kan ik de oudere berichten bekijken? En kan ik dit aantal ook ergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
max 50 smsjes
Mijn Iphone slaat maximaal 50 smsjes op in een sms chat. Waar kan ik de oudere berichten bekijken? En kan ik dit aantal ook ergens verhogen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij toont hij standaard 50 smsjes omdat het anders te lang zou duren om een grote conversatie te laden. Als je helemaal naar boven scrolt kun je op 'laad eerdere berichten' klikken en komen er nog eens 50 voor... enzovoort. Ik weet niet of er een mogelijkheid is om een hele conversatie in één keer te laden, zou wel handig zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Wat is max nieuwe iOS voor unlock | MattRob | Unlock | 3 | 06-03-11 21:59 |
max softversie per iphone | babyblue | Archief | 2 | 06-02-11 22:40 |
Software: Ik zoek de beste navi voor max 60,- euro!? | allewijn | iPhone Navigatie | 16 | 26-05-10 17:33 |
htc max 4g | k0ert | iPhone algemeen | 7 | 14-01-09 19:21 |
Max aantal apps op iPhone? | InternetRebel | Jailbreak apps en thema's | 6 | 22-11-08 16:47 |
|
|