passcode lock vraagje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) niet echt een 'probleem' maar toch als ik passcode lock aanzet, dan vraagt hij inderdaad als ik slide to unlock om mijn code. Echter, je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
passcode lock vraagje
niet echt een 'probleem' maar toch
als ik passcode lock aanzet, dan vraagt hij inderdaad als ik slide to unlock om mijn code. Echter, je kan ook klikken op emergency call en dan krijg je een toetsenbordje. ik zou dan denken dat je enkel naar noodnummers kan bellen, maar je kan gewoon naar elk nummer bellen... is dit normaal? edit: blijkbaar nog iemand met dit probleem YouTube - Iphone password bypass Laatst gewijzigd door Peter; 29-12-07 om 14:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd om een pincode op je SIM kaart te zetten en als je dan ditzelfde doet, belt hij dan nog steeds of vraagt de Iphone dan eerst om de pincode van de SIM kaart?
|
||||
|
||||
je moet enkel je pincode ingeven als je de iPhone aanzet en dus niet als je hem wakker maakt uit standby.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Passcode lock | nixz | iPhone algemeen | 0 | 01-10-09 19:30 |
Passcode lock immediately | sluiscor | iPhone algemeen | 2 | 10-07-09 17:45 |
Passcode lock uitzetten?? | ViktorV | iPhone algemeen | 4 | 19-08-08 01:00 |
Passcode voor SMS Inbox | dj alain | iPhone algemeen | 8 | 03-06-08 15:22 |
problemen passcode | kasper | iPhone algemeen | 10 | 14-03-08 20:23 |
|
|