iPhone op je stereo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhoners! Ik hoop dat jullie allen een fijne kerst hebben gehad! Ik heb veel geleerd van deze site en voor sommigen heb ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone op je stereo
Hallo iPhoners! Ik hoop dat jullie allen een fijne kerst hebben gehad!
Ik heb veel geleerd van deze site en voor sommigen heb ik een handige tip zodat ik eindelijk is wat terug kan doen;iPhone op je Stereo Het is niet meer nodig om een speciaal plugje te komen om deze hierop aan te kunnen sluiten Stap 1: Sluit je iphone aan op je iPhone-dock, of een andere dock. Stap 2: Steek je stekker niet in je iPhone maar in de "line out" aan de achterkant van het dock. en voila: muziek uit je iphone zo op je stereo. Ik hoop dat ik hier sommige blij mee kan maken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ok
Schitterend! |
|
|||
|
|||
wanneer was dit dan wel nodig? bij mijn wete is er altijd al een line-out op het dock geweest.
Wat je wel nog steeds van apple nodig hebt is een dock connector video cable als je video op je TV wilt aangezien de niewste generatie iPods en iPhone enkel nog video out heeft op dock connector... |
|
||||
|
||||
Nee dat is ook zo, maar je moet wel op het idee komen om hem eerst in het dock te zetten! Anders kan je alleen iphonekabels in je iphone pluggen, en dus niet je stereo kabeltje.
|
|
||||
|
||||
nu heb je een convert plugje die je in je iphone steekt en alle mini jacks erin kunt steken, kost 3euro van belkin. geen dock nodig dan.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
dat dacht ik ook al ButcherJF, rechtstreeks op ihpone.
der ga wel nog iets nieuws uitkomen voor dat probleem, universele dock speciaal voor video naar tv te sturen+ audio, een nieuwe dock, maar die is momenteel nog niet te krijgen. werkt ook met Wi-Fi en afstandsbediening. geinig maar waarschijnlijk duur. |
|
||||
|
||||
Is er een dock die digitale audio out heeft? S/PDIF of COAX?
|
|
|||
|
|||
Mooi zo erg bedankt voor de tip.
|
||||
|
||||
nu is er de apple tv beschikbaar via switch wijnegem. film, trailers, muziek, podcasts die in je itunes bib staan of iphone ipod touch op je tv afspelen. ook HDMI en component. heb t boekje ervan liggen, ben vandaag daar geweest en iphone accesoires besteld.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek opnemen Iphone in stereo | Nickhelsen | Muziek, foto & video | 0 | 18-04-11 18:30 |
Muziek: stereo muziek op je iphone 3 | dicks56 | Muziek, foto & video | 3 | 06-09-10 12:20 |
Muziek: Iphone 2G en A2DP stereo bluetooth | inception | Muziek, foto & video | 0 | 27-06-09 13:58 |
aux in iphone 2G via stereo | KillCruZeR | iPhone algemeen | 2 | 01-12-08 15:36 |
iPhone stereo adapter | Destiny | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 01-02-08 12:02 |
|
|