Geheugen problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Na het vastlopen van mijn iphone 3G 16 GB heb ik deze via itunes gerestored naar fabrieksinstellingen en daarna gejailbreakt en geunlockt. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geheugen problemen
Hallo allemaal,
Na het vastlopen van mijn iphone 3G 16 GB heb ik deze via itunes gerestored naar fabrieksinstellingen en daarna gejailbreakt en geunlockt. Nu werkt deze weer prima en heb verder nog niks op de iphone gezet. Nu keek ik in itunes naar het geheugen en wat blijkt, er is nog 12,2 GB vrij geheugen. Dus ik vraag mezelf af, hoe kan dit? het hoort zo'n 16 GB te zijn. Is dit te verhelpen? Alvast bedankt, Melvin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
dat klopt, itunes geeft 14,64 aan. Maar nu is dat nog maar 12,23 is! En ik dacht bijna zeker te weten dat er voorheen meer vrije ruimte was!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde ook met mijn 8Gb, er zit nog maar 6.8gb op terwijl ik toch bij iedereen die ook de 8gb heeft zie dat zijn 7.1 gb vrij hebben...
|
|
||||
|
||||
Oude restanten van een jailbreak? Of is ie nooit gejailbreaked? Misschien gewoon erg veel contacten, smsen e.d.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geheugen | Nilles | iPhone algemeen | 4 | 22-02-12 18:15 |
Geheugen vol | denman80 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 08-04-11 15:35 |
Geheugen tekort? | kleut | Archief | 31 | 16-07-08 18:12 |
|
|