3x3 springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Mede-tweakers! Ik heb een paar vraagjes: Is het nog mogelijk om met 3.0(.1) een 3x3 springboard te maken? Supreme preferences werkt niet meer, fiveIrow ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3x3 springboard
Hoi Mede-tweakers!
Ik heb een paar vraagjes: Is het nog mogelijk om met 3.0(.1) een 3x3 springboard te maken? Supreme preferences werkt niet meer, fiveIrow is ook niet meer in cydia te vinden. Five column springboard + iBlank wel, dus als iemand misschien fiveIrow kan uploaden? Of als iemand een andere oplossing heeft, graag! Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook alleen Five column springboard + iblank
en ik heb ook 3x3. Alleen niet helemaal in het midden. |
|
||||
|
||||
Topic verplaatst naar Tips en Tweaks.
|
||||
|
||||
FiveIRows staat nog gewoon in Cydia, moet je wel eerst de Touch-Mania.com-repo toevoegen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
thanks timmeh_, dacht dat ie er al bij stond maar dus niet!
het is gelukt nu! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard. | Rammin | Jailbreak apps en thema's | 7 | 14-10-09 14:44 |
springboard | brussel | Archief | 1 | 16-07-09 00:08 |
SpringBoard? | Timyk | Archief | 5 | 14-05-09 19:38 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|