Geen geluid bij bellen 3G 16gig wit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kon geen oplossing vinden voor mijn probleem want het is niet precies hetzelfde als ik hier op het forum reeds vond: als ik iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid bij bellen 3G 16gig wit
ik kon geen oplossing vinden voor mijn probleem want het is niet precies hetzelfde als ik hier op het forum reeds vond:
als ik iemand bel met de iphone, hoor ik de andere persoon wel, maar die hoort mij niet. het moet een probleem met de microfoon zijn, want als ik de oortjes er in doe en via dat microfoontje praat, horen de mensen mij wel... Hoe kan ik dit probleem oplossen? Ik heb al een reset gedaan, geprobeerd op OS 3.0 en 3.0.1... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen kiestoon/geluid bij bellen met iPhone 4 | NoticeNL | iPhone algemeen | 19 | 30-12-15 00:17 |
Geen geluid bij bellen! | Chrisy76 | iPhone algemeen | 6 | 04-05-11 15:27 |
iPhone 4 - Geen geluid bij bellen | djjanclerinx | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:15 |
[1.1.3] geen geluid bij bellen. | sic139 | Unlock [archief] | 8 | 15-02-08 09:33 |
|
|