Iphone ontploft discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door renssies is het iemand opgevallen dat (na wat ik heb gelezen elke keer) het altijd gaat om de 3gs en niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zou weleens een echt onderzoek willen zien, tot nu toe hoor je alleen verhalen van de slachtoffers, en niemand weet wat er echt gebeurt is,vallen,stootschade, van alles kan dit veroorzaken.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wow, gelukkig had je de handtas niet in je bij je toen hij ging ontploffen
|
|
|||
|
|||
Kennelijk is het probleem van de ploffende accu's bij apple al langer bekend.
Zoals hierboven al meer is geschreven komt het bij veel meer fabriknanten voor. Het gaat in dit artikel wel over een Ipod. Echter na het lezen van het volgende artiekel denk ik dat apple de "hand in eigen boezem zou moeten steken" en de problemen zou moeten erkennen. Apple stuurde wurgcontract om ontplofte iPod | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl ....ja ik weet dat er gesproken wordt over het vallen van een apparaat. Daar zijn ze niet voor gemaakt, toch zouden ze daar niet direct kapot van moeten gaan. Persoonlijk vind ik, het tweede deel van het artiekel veel zeggend over de houding van Apple. Koen |
|
|||
|
|||
Er was toch ook in Frankrijk een geval bekend.. die man was met z'n iphone bezig en hij ontplofte en had toen een glas splinter in z'n oog..
hier het stukje 'iPhone ontploft in gezicht Franse beveiliger' | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl |
|
||||
|
||||
Ja, die hadden wij ook (ruim een dag eerder):
Glasscherf in het oog door ongeluk met iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is vandaag ongeveer 50 graden geworden. Ik hoorde wat zoemen en begreep niet waar het vandaan kwam, buiten gekeken, op de gang, huis doorgelopen, etc. Uiteindelijk pakte ik mijn iphone uit mijn binnenzak van mijn colbert en die was gloeiend heet geworden. Inmiddels is ie gelukkig weer afgekoeld.
Ik heb een rubberen beschermhoes eromheen. En er was -zonder dat ik het wist- een muziekapplicatie aan het draaien....misschien in combinatie met mijn binnenzak is dit te heet geworden. Wie heeft ook dergelijke ervaringen ? Alain |
|
|||
|
|||
hoelang heb je m al?
misschien is het als ze wat ouder worden.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|