Problemen met camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus hetvolgende probleem. Wanneer ik naar fotoalbums en daarna filmrol heb ik 3 foto's staan. Ik kan deze verwijderen, maar van zodra ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met camera
Ik heb dus hetvolgende probleem. Wanneer ik naar fotoalbums en daarna filmrol heb ik 3 foto's staan. Ik kan deze verwijderen, maar van zodra ik uit de applicatie ga en deze terug open staan mijn 3 foto's er terug in
Ook wanneer ik een foto neem, kan ik deze niet terugvinden, al staat deze wel als tumbnail naast de map 'filmrol'. Iemand al iets dergelijks voorgehad. Ik zit nu op OS 3.0, maar op vorige versies had ik dit ook al, dus daar kan het niet aan liggen. Is nogal vervelend aangezien ik niks van foto's kan nemen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
camera problemen (software) | willemijnwol | iPhone algemeen | 7 | 05-10-11 00:11 |
Camera problemen | Elwin3gs | iPhone algemeen | 4 | 21-05-11 15:51 |
Verzameling problemen - iTunes, oor-speaker en camera-sluiter | Googolplex | iTunes | 0 | 07-01-11 16:25 |
Camera problemen | Holten | iPhone algemeen | 4 | 18-11-10 15:29 |
|
|