Camera problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 3G 8gb met software 4.0.1 erop. Als ik een foto wil maken dan blijft die lens dicht op mijn iphone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera problemen
Hallo,
Ik heb een iphone 3G 8gb met software 4.0.1 erop. Als ik een foto wil maken dan blijft die lens dicht op mijn iphone. Nu kan ik geen foto's maken. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je inmiddels al een oplossing?? ik zit hier met hetzelfde probleem
groet, John |
|
||||
|
||||
Erg vreemd, misschien eens herstellen zonder de reservekopie terug te zetten en dan eens kijken of het euvel verholpen is.
|
|
|||
|
|||
Heb het geprobeerd maar is niet gelukt. Ik ga hem denk ik proberen te downgraden naar 3.1.3 en dan jailbreak om te kijken of dat zou helpen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook problemen met mijn camera, ik kan wel foto's knippen maar opneem functie is er niet. Zit deze er gewoon niet op, op de 3g versies of ??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
camera problemen (software) | willemijnwol | iPhone algemeen | 7 | 05-10-11 00:11 |
Camera problemen | Elwin3gs | iPhone algemeen | 4 | 21-05-11 15:51 |
Verzameling problemen - iTunes, oor-speaker en camera-sluiter | Googolplex | iTunes | 0 | 07-01-11 16:25 |
Problemen met camera | Weytie | iPhone algemeen | 0 | 27-09-09 23:49 |
|
|