camera problemen (software) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn camera geeft problemen. Als ik de fotobibliotheek open dan blijft ie hangen in 'bibliotheek bijwerken' en na een paar seconden valt ie uit. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
camera problemen (software)
Hallo,
Mijn camera geeft problemen. Als ik de fotobibliotheek open dan blijft ie hangen in 'bibliotheek bijwerken' en na een paar seconden valt ie uit. Als ik de camera open dan gaat ie hetzelfde doen. Ik heb al 2 keer alle software erafgehaald, iphone hersteld (zowel via itunes als via de iphone zelf). Dan doet de camera het en geeft de bibliotheek aan dat er geen afbeeldingen zijn. Maar zodra ik mijn reserve kopie erop zet dan doen ze het beiden niet meer... Iemand een andere oplossing dan alles erafhalen en handmatig er weer opzetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Cameraprobleem 4.2.1
Hallo,
zojuist heb ik hetzelfde probleem ontdekt. Draai sinds 3 dagen ios4.2.1. Camera app start kort (sluiter blijft dicht) en schiet vervolgens weer naar springboard. Zelfde geldt voor fotoalbums... Ben erg benieuwd of iemand hier een oplossing voor gevonden heeft. Heb zelf niet veel kunnen vinden op google... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Las ergens dat het opnieuw instellen van de netwerkinstellingen (raar maar oke) zou moeten werken, maar dit is niet de oplossing. Ik laat zsm weten of bovenstaande oplossing heeft gewerkt voor mij (zit niet achter eigen pc). Gr, Dennis |
|
|||
|
|||
Jep, dit was de oplossing. Camera en fotoalbums werken weer!
|
|
|||
|
|||
In iTunes zie ik wel een tab <Foto's> maar ik zie niet hoe ik kan zien dat er foto's niet zijn geimporteerd? En hoe kan ik dan die foto's markeren in iTunes en vervolgens importeren?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoop dat dit helpt. |
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad Windows7, ik zie de iPhone echter niet staan bij <computer>...
|
|
|||
|
|||
yes hij doet t weer! bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera problemen | Elwin3gs | iPhone algemeen | 4 | 21-05-11 15:51 |
camera software op iphone zetten? | porschehenk | Desktop-applicaties | 1 | 27-12-10 08:32 |
Camera problemen | Holten | iPhone algemeen | 4 | 18-11-10 15:29 |
Problemen na Software Update 4.0.1 | psYch0 | iPhone algemeen | 1 | 05-08-10 14:15 |
Problemen met camera | Weytie | iPhone algemeen | 0 | 27-09-09 23:49 |
|
|