Problemen na Software Update 4.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik heb gisteren mijn iphone geupdate naar de 4.0.1 versie met behulp van iTunes, echter als ik nu berichten (sms) binnenkrijg en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen na Software Update 4.0.1
Beste Mensen,
Ik heb gisteren mijn iphone geupdate naar de 4.0.1 versie met behulp van iTunes, echter als ik nu berichten (sms) binnenkrijg en ik lees ze blijft hij op het beginscherm aangeven dat ik nog altijd een nieuw bericht heb, ook al is het reeds gelezen. Dit is uiteraard een zeer irritant probleem, want ik krijg ook berichten binnen en in de lijst geeft hij niet aan van wie het kwam, en om dan stuk voor stuk alles te gaan doorlezen (omdat hij het niet automatisch rangschikt) is wel heel irritant Iemand een oplossing ? Grtz Jos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand met een gelijkaardig probleem ??
Elk bericht wat binnenkomt staat als gelezen in de lijst, maar als ongelezen op het beginscherm (SMS icoon) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
camera problemen (software) | willemijnwol | iPhone algemeen | 7 | 05-10-11 00:11 |
update van software leidt tot problemen | kooihuis | iPhone Apps | 0 | 16-04-11 15:06 |
3rd party Software problemen 1.1.3 | RapStar | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-02-08 14:07 |
Iworld problemen versie 1.1.3. software update gedraaid | daniower | Archief | 1 | 15-02-08 16:59 |
|
|