3rd party Software problemen 1.1.3 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand misschien tips etc met welke apps je niet moet installeren op een 1.1.3 iphone? Heb al een paar keer gehad dat me iphone niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3rd party Software problemen 1.1.3
Iemand misschien tips etc met welke apps je niet moet installeren op een 1.1.3 iphone? Heb al een paar keer gehad dat me iphone niet meer wou opstarten nadat ik wat apps had geinstalleerd.. Dus ik ga nu voor de 5de keer mijn iphone jailbreaken en wil het geen 6de keer doen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hmm, me iphone weer gecrasht... nu door de guitar hero 3 skin voor ttr..
|
|
||||
|
||||
ik heb nog geen problemen gehad sinds ik op 1.1.3 zit.
Alles wat ik gebruikte werkt nu nog steeds. Nu alleen nog even kijken voor nederlands dictionary |
|
||||
|
||||
Ik heb hier al verschillende malen voorbij zien komen dat de 300MB killer fix dodelijk is
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3rd party av-kabel + Reconnected op 3.1.2 mogelijk? | othie | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 03-03-10 19:01 |
3rd Party webbrowser voor iPhone. | Gekko | Archief | 1 | 15-01-09 08:30 |
Microfoon bij 3rd party koptelefoon | duinsel | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 19-02-08 23:21 |
Bellen / 3rd party headphones | AllStar | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 16-11-07 00:25 |
3rd party software slecht? | Niekie | iPhone algemeen | 3 | 01-10-07 23:21 |
|
|