App om simpel Springboard te refreshen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Verschillende keren ben ik met SSH bezig en hoef ik alleen maar het Springboard te verversen. Op het moment gebruik ik daar SMBprefs voor omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App om simpel Springboard te refreshen
Verschillende keren ben ik met SSH bezig en hoef ik alleen maar het Springboard te verversen. Op het moment gebruik ik daar SMBprefs voor omdat daar gewoon een knop inzit om het te verversen. Maar is er ook een app beschikbaar die dat gewoon doet wanneer ik die app opstart?
En is er misschien ook zoiets om je iPhone opnieuw op te starten? Dat je niet de standbyknop in moet houden en dan weer sliden om uit te zetten en daarna weer aan te zetten...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Native iPhone-applicaties
|
||||
|
||||
zoek even via je installer naar Sysinfo
Daarmee kan je rebooten en springboard refreshen |
|
||||
|
||||
Dit doet volgens mij precies wat je wilt: killBoard Update 1.0.1 | Apple iPhone School
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, zoiets zocht ik precies. Nou is het alleen nog maar even wachten op een app die net zo simpel werkt en de iPhone automatisch reboot.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App, scrollen dmv bolletjes springboard, naam app? | desonnaville | Jailbreak apps en thema's | 11 | 04-09-12 17:57 |
Mailbox automatisch refreshen | lukasverduyn | iPhone algemeen | 3 | 14-11-08 21:48 |
Installer blijft hangen bij refreshen | Martijn Snels | Archief | 2 | 27-01-08 17:00 |
refreshen sources installer.app duurt wel heel lang | mister@ | Jailbreak apps en thema's | 21 | 19-01-08 16:00 |
blanke app op springboard (Blank.app) | RobertN | iPhone Apps | 6 | 21-12-07 13:51 |
|
|