Kan geen embedded Youtube meer afspelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik bijvoorbeeld in Veronicamagazine ga naar een film met: bekijk trailer, zie ik een grijs vierkantje met een afspeel symbool waar een streep door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen embedded Youtube meer afspelen
Als ik bijvoorbeeld in Veronicamagazine ga naar een film met: bekijk trailer, zie ik een grijs vierkantje met een afspeel symbool waar een streep door staat, als of je deze niet kan/mag afspelen.
Als ik daar op druk gebeurt er niets. De Youtube speler van de iPhone zelf werkt wel goed (snelle Wi-Fi verbinding). Het lijkt er op als of de embeddded video niet meer gekoppeld is aan de Youtube afspeller. Gegevens: iPhone 3GS 16gb Versie 3,0 Jailbreak Dolf. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het volgende geprobeerd:
Mijn collega heeft de zelfde iPhone met de zelfde provider en instellingen, bij hem werkt het wel. Dus heb ik zijn backup op mijn iPhone gezet, en dan werkt het nog niet op mijn iPhone. Wat kan dit zijn? Een hardware probleem? Een vriend heeft ook de zelfde iPhone en heeft ook dit probleem. Wie nog meer? |
|
||||
|
||||
Zelfde probleem hier. Is er al een oplossing? 3G fw3.0 jailbreak.
Edit: opgelost. Categories (cydia) was de boosdoener. Doordat de meeste apps in mappen stonden kon safari vermoedelijk de plugin niet vinden. Laatst gewijzigd door postbus31; 20-09-09 om 13:27. |
|
|||
|
|||
Ja, bedankt dat is het. Maar ik had Safari of Youtube player niet in een Categorie map staan.
Werkt weer hier. Dolf. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen Youtube afspelen | Nico Pieter | iPhone algemeen | 4 | 29-09-10 16:22 |
Kan geen video van youtube afspelen | edwin1234 | Muziek, foto & video | 0 | 20-07-09 08:56 |
Video: Kan geen video afspelen!!! | PokerChina | Muziek, foto & video | 15 | 26-09-08 20:31 |
YouTube kan niet afspelen | Razer | Archief | 4 | 09-05-08 15:12 |
|
|