YouTube kan niet afspelen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een nieuwe iPhone in de UK gekocht, geunclocekd en jailbraicked mat iLiberyty+. Alles werkt perfect alleen kan ik geen YOuTube films afspelen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
YouTube kan niet afspelen
Ik heb vandaag een nieuwe iPhone in de UK gekocht, geunclocekd en jailbraicked mat iLiberyty+. Alles werkt perfect alleen kan ik geen YOuTube films afspelen. Hij laadt ze gewoon, ik kan door de laad balk scrollen en zie dan ook het filmpje. Maar alsi k op Play druk gebeurd er niks, niet als ik dit meteen op begin doe. En ook niet als ik dit doe als ie helemaal geladen is. Iemand een idee wat dit kan zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Restart was genoeg...
Probleem opgelost, sorry. |
|
||||
|
||||
Slotje ???
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Juist Trackdriver
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen Youtube afspelen | Nico Pieter | iPhone algemeen | 4 | 29-09-10 16:22 |
Kan geen embedded Youtube meer afspelen | doddema | iPhone algemeen | 3 | 06-10-09 20:46 |
Kan geen video van youtube afspelen | edwin1234 | Muziek, foto & video | 0 | 20-07-09 08:56 |
MXtube error: 'kan video niet afspelen' | bafke85 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-04-08 08:08 |
|
|