iPhone Batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiendag allemaal, Ik heb vandaag een probleempje met men iPhone. Probleem is dat als ik men lader insteek komt er zo een bliksempje op men ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Batterij
Goeiendag allemaal,
Ik heb vandaag een probleempje met men iPhone. Probleem is dat als ik men lader insteek komt er zo een bliksempje op men scherm maar het vreemde is nu dat ie niet oplaadt :s. Ipv op te laden zakt de batterij steeds 1 per 1 om de 10 min ofzo. Ik ben vandaag ergens hene geweest en had een kleine lader voor de iPhone erop gestoken omdat ik GPS had opstaan daarna viel men iPhone ineens uit :s ( ook vreemd ), terug herstart en nu wilt die nimmer opladen. Waaraan kan het probleem liggen ? Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien eens herstellen in iTunes.
|
|||
|
|||
Dan ben ik weer alles kwijt , ik heb heel belangerijke dingen staan, mss een reservekopie maken eerst met iTunes 8.2 daarna nog eens jailbreaken ?
|
|
||||
|
||||
Kun je proberen, maar hoop niet voor je dat de fout ook in de backup zit. Anders doe je alles voor niks.
|
|
|||
|
|||
Ik kan nu nix meer doen, batterij is helemaal leeg, laadt niet op , krijg alleen maar een bliksemslag op't scherm en voor de rest nix meer... HELP !!!
|
|
||||
|
||||
terug naar de winkel. of je verzekering bellen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 batterij | ric12 | iPhone algemeen | 9 | 12-11-10 13:00 |
iPhone 4 Batterij | PepeTheNit | iPhone algemeen | 1 | 24-10-10 21:42 |
Batterij iphone 4 | Davidduzy | Archief | 1 | 31-07-10 12:12 |
Batterij iPhone 3G | DertKesh | iPhone algemeen | 25 | 28-08-09 14:16 |
|
|