iPhone 4 batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb zojuist een iPhone 4 binnen, en nu vroeg ik mij af of het wel gezond is hoe snel de batterij leeggaat. Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 batterij
Hoi,
ik heb zojuist een iPhone 4 binnen, en nu vroeg ik mij af of het wel gezond is hoe snel de batterij leeggaat. Hij heeft 1 uur op standby gestaan, en is 8% minder. Na 30 minuten gebruik was hij ook al 5% minder geworden. Dit lijkt mij wel een beetje snel gaan? Heeft iemand misschien een idee of dit de normale batterij levensduur is, of dat er iets mis is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de zoekfunctie van dit forum gebruikt ga je daar tientallen meningen en antwoorden op vinden.
|
|
|||
|
|||
hallo,
In het begin zal het lijken of de iphone 4 snel leegloopt. Dit heeft er mee te maken omdat je natuurlijk heel veel speelt met je iphone, en omdat de batterij eerst een paar cyclussen van laden en leeglopen moet hebben voordat deze op volle kracht is. Heb zelf ook een iphone 4, draait op iOs 4.1 en heb alles op push staan en mail/twitter/sms redelijk veel. Rond 20.00 uur heb ik dan nog steeds 65% batterylevel. Dit vind ik heel aardig, mijn Desire redde dat niet.
|
|||
|
|||
Timosha ik had al gezocht maar kon niet echt iets nuttigs vinden ipv dat je de iphone terugmoet sturen of dat het bij andere op 100% blijft.
Pietje bedankt, ik zal het een aantal dagen nog eens goed in de gaten blijven houden dan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Offtopic mode aan Verder vind ik de toon van je bericht onvriendelijk, volgens mij zijn we hier om elkaar te helpen en niet om te zeuren. Offtopic mode uit |
|
|||
|
|||
goed...
maar iemand al een antwoord op het batterij probleem, want ik heb mn iphone zo'n 3 weken, al flink wat full charge cycles gedaan. niet gerestored vanuit backup van 3G (zou ook het probleem kunnen zijn volgens andere mensen) alles uitstaan, scherm 50%, mobiel internet/ 3G: aan want nu is hij gewoon sneller leeg dan mn oude 3g...das niet gezond dacht ik zo. |
|
|||
|
|||
Ik heb de telefoon nu dus 1 hele nacht op standby laten staan. Hij is daarmee 11% in batterij verminderd, er stonde geen apps aan bij multitasken etc.
Is dit normaal, of extreem veel? PS: 1 nacht = +- 10.5 uur. Ja ik houd wel van een beetje slapen Laatst gewijzigd door ric12; 12-11-10 om 12:46. |
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 4 vannacht na een hele dag gebruik (Google maps, bellen, internet, navigeren, surfen, 2 spelletjes) zat ik op 52% toen ik vannacht thuiskwam. ('s ochtends begonnen met 100% batterij) iPhone om 01:00 in vliegtuigmodus gezet, vanmorgen om 8:15 weer gepakt: nog steeds 52%, hij versprong naar 51% toen de iphone uit vliegtuigmodus ging. Nb. ik ha geen enkele app uit de multi taskbar definietief afgesloten of 'verwijderd'.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar vind je hoe lang je met je batterij doet, opgesplitst in actief gebruik (het scherm is aan en je zit met je iPhone iets te doen, en/óf je luistert muziek) en standby gebruik. Met een iPhone 4 zou je gemiddeld 5,5 a 6,5 uur actief gebruik moeten halen. Naturlijk haal je veel meer als je uren lang iPod luistert (met het scherm uit) en veel minder als je bijvoorbeeld navigeert met Google Maps of hard loopt met een gps-track programma. En dit zonder bijzondere bezuinigingsmaatregelen als scherm helderheid minder dan 35%, 3G en Wi-Fi en Bluetooth uit. Begin met meten als je op 100% batterij lading zit (dan reset de teller) en wacht tot je op ongeveer 5 ~ 10% zit, zonder tussendoor bij te laden. Post dan eens je statistieken. Overigens heb ik Bluetooth uit en 'vragen om verbinding te maken met nieuwe netwerken' uit staan. Omdat ik het niet gebruik, en wel iets batterij scheelt. Mijn schermhelderheid staat op 70%, wat dat betreft had m'n 3G een veel helderder scherm, want daar had ik op 40~50% al genoeg licht. Edit: Laatst gewijzigd door ballegooier; 12-11-10 om 21:59. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Batterij | PepeTheNit | iPhone algemeen | 1 | 24-10-10 21:42 |
Batterij iphone 4 | Davidduzy | Archief | 1 | 31-07-10 12:12 |
iPhone Batterij | Blaster | iPhone algemeen | 5 | 13-09-09 21:13 |
Batterij iPhone 3G | DertKesh | iPhone algemeen | 25 | 28-08-09 14:16 |
|
|