//

Doorgeschakelde oproep

Doorgeschakelde oproep discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 telefoons; één voor het werk (Nokia) en één voor prive (Iphone). De werktelefoon schakel ik vaak door naar mijn Iphone zodat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-09, 19:58
botje4u botje4u is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard Doorgeschakelde oproep

Ik heb 2 telefoons; één voor het werk (Nokia) en één voor prive (Iphone).
De werktelefoon schakel ik vaak door naar mijn Iphone zodat ik geen telefoontje misloop. Maar wanneer iemand mij belt op mijn werknummer (en hij schakelt dan direct door naar de Iphone), zie ik dat niet. Ik zie enkel het nummer van de klant. Dus niet dat het een doorgeschakelde oproep is.
Voor mijn werk moet ik de telefoon opnemen met mijn naam en de naam van het bedrijf, anders denken klanten dat ze een verkeerd nummer hebben gedraait.
Bestaat er een functie dat de Iphone aangeeft dat dit een doorgeschakelde oproep heeft? Bij de Nokia kan dit wel, maar ik wil het liefst met de Iphone werken uiteraard!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telefoon doorgeschakeld naar Iphone;hoe zie ik doorgeschakelde nummers? botje4u iPhone algemeen 6 29-05-14 11:07
Doorgeschakelde Oproep jwtd iPhone algemeen 1 22-06-10 12:37
België: Voicemail/gemiste oproep ipv oproep Macbook-jan Overige providers België 1 07-04-09 10:26
oproep? stylomusti iPhone algemeen 3 11-01-09 16:45
3G kwijt na oproep theiz iPhone algemeen 0 03-10-08 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.