Bewakings Camera's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) inderdaad, ik heb deze link geprobeerd, en hij werkt op de iphone, krijg live streaming beelden te zien, ik vraag me af hoe dit wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
inderdaad, ik heb deze link geprobeerd, en hij werkt op de iphone, krijg live streaming beelden te zien, ik vraag me af hoe dit wel kan werken, iemand enig idee????
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien kom je daar wat verder, overigens, het is Flash Player 9, en er staat ook iets over java, maar ik moet eten haha |
|
|||
|
|||
het is wel Quicktime
|
|
|||
|
|||
weet er mij iemand te zeggen hoe ik de Quicktime, op de iphone zou krijgen geinstalleerd, als we dit zouden kunnen proberen, dan weten we het toch
|
|
|||
|
|||
Quicktime staat er al op. Vreemd genoeg kan de geïnstalleerde versie van Quicktime niet alle Quicktime-filmpjes die je tegenkomt afspelen.
|
|
|||
|
|||
ik heb de indruk dat het maar vrij rustig is geworden omtrend dit item ! , is er niemand die een antwoord zou kunnen geven over hoe je een live stream zou kunnen bekijken via de iphone??????
ik krijg de indruk dat deze uitzonderlijke telefoon, dit niet aan zou kunnen, tegenover mijn htc touch modelletje, bij dit toestel was het "pace of cake!" |
|
||||
|
||||
Live stream lijkt me niet... Of je moet in mov/mp4 kunnen streamen maar dat kan volgens mij niet (nja kan vast wel maar ik weet niet hoe). Je kan natuurlijk wel een Webcam app nemen die bij beweging een plaatje upload naar een website... Die had ik webcammax ofzo... Of mischien was dat wel een andere... Maar goed... Live video streamen gaat denk ik niet lukken.
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Heb keurig een IP camera (dag/nacht cam) hangen. Als ik op hetzelfde segmant lan/wlan zit, volstaat het om met de iPhone via een webinterface aan te loggen en de stream te zien. Het betreft hier een Mobotix bewakingscamera.
Zit ik niet op hetzelfde segment, dan is het een kwestie van een openvpn client vinden voor op de iphone lijkt me? Zal eens gaan zoeken. |
|
|||
|
|||
Wil zelf een draadloze ip camera aanschaffen, maar uit dit topic begrijp ik dat nog niet echt iemand daar ervaring mee heeft of wel ?
|
|
|||
|
|||
Ik had even gegoogled en kwam de volgende pakketten tegen die met zekerheid blijken te werken:
CamSpinner SecuritySpy: Video Surveillance Software Je moet hiervoor wel een webserver draaien, dus het zijn niet enkel ip-camera's |
|
||||
|
||||
Citaat:
als ik thuis op mijn eigen netwerk zit en inlog via safari lukt het. maar als ik ergens anders ben en moet inloggen via een ander netwerk krijg ik melding dat ik geen verbinding kan maken met de server. welke instelling heb je staan of welk adres log je in op safari? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Heb hier een IP camera hangen, kan keurig inloggen via het IP adres van de camera met safari maar dan krijg ik vervolgens geen beeld.
Zie wel een quick time venster met daarin een soort verbodsbord. |
|
||||
|
||||
Hiervoor is Icam een erg goede applicatie, zo kan je tot 4 camera's bekijken via je phone. Enige nadeel is dat het nog geen Wi-Fi of netwerk cam's ondersteunt.
Link naar de site van Icam Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 10-02-09 om 19:02. |
|
|||
|
|||
Ik heb thuis een aantal draadloze ip camera's (IP Robocams van Marmitek) welke ik via firefox middels java keurig op afstand kan bedienen en dus ook beeld (mjpeg) van heb. Via de iPhone (3G, fw 2.2.1, modem fw 02.30.03, jailbroken) krijg ik wel de betreffende webpagina te zien maar krijg niet het beeld van een camera te zien. Heb Classpath, iPhone/Java, Java VM, Jikes e.d. allemaal geinstaleerd. Hoe krijg ik beeld van een camera in safari op mijn iPhone; live stream dus?
Laatst gewijzigd door ni_hao; 01-03-09 om 13:04. |
|
|||
|
|||
IP cam bekijken op iphone
Weet iemand een oplossing om de beelden van de ipcam ROBOCAM21(Marmitek) te bkijken op de iphone ?
Kan via Safari wel de camera benaderen maar krijg geen beeld. IP VisionPro aangeschaft maar helaas krijg ik hier ook geen beeld mee. |
|
|||
|
|||
Is al bijna een jaar geleden dat ik de vraag heb gesteld en nog steeds is het kennelijk niet mogelijk om beelden van de marmitek op jeiPhone te krijgen. Best wel treurig na zo lange tijd, toch...
|
|
|||
|
|||
Beter laat dan nooit: met het programma ipuxcam (gratis) heb ik het voor elkaar gekregen en het werkt heel simpel (marmitek robocam21)
|
|
||||
|
||||
Zelf gebruik ik de app icam source en live cams, ik heb 4 ipcams hangen, met icam kan je zelfs motion detect instellen zodat je een melding krijgt op je Iphone en met live cams kan ik zelfs pan tilt besturen, werkt beide op Wi-Fi en 3G
|
|
|||
|
|||
Ik ga het weer eens proberen met ipuxcam en icam source, want de door marmitek voorgestelde IPCAM en IPVision werken bij mij (nog) niet.
Thnx allen |
|
|||
|
|||
met IPUXCAM heb ik uitstekend beeld !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
camera | steware | iPhone Apps | 1 | 10-10-10 12:16 |
Camera Zoom & Camera Flash | feunie | iPhone Apps | 1 | 06-11-09 09:30 |
|
|