Camera probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dan kun je idependence en Pwnage , Pwnage tool gebruiken vo mac, even in de handleiding kijken he. of hier : iClarified - Tutorials - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
dan kun je idependence en Pwnage , Pwnage tool gebruiken vo mac, even in de handleiding kijken he.
of hier : iClarified - Tutorials - iPhone staat alles vo win en mac. veel plezier ermee.
|
|
|
||||
|
||||
het is inmiddels gefixt met ziphone
erg makkelijk allemaal ! stond er van te kijken dat een leek als ik het zelfs kon !!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier een iPhone met firmware versie 2.0 van een vriend en zijn camera doet het ook niet, ook niet op z'n vorige firmware 1.1.4, ik heb ook al 2x een volledige restore gedaan en niets blijkt te helpen...
iemand tips.?! |
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem ik ga hem laten maken bij de macrepair in amsterdam ik geloof voor 80 euro hij zei dat er iets mis was met de software of zo iets. ook heb ik iets ergens gelezen over iemand die op het camera gedeelte derukt had en dat de camera het toen weer deed. bij mij zegt de camera dat er geen ruimte is terwijl er genoeg ruimte is.
succes. |
|
|||
|
|||
Hebben jullie na een restore een backup in iTunes terug gezet? Zo ja probeer dan eens de optie "Fix User Dir Permissions" in BossPrefs. Deze staat onder "more".
|
|
||||
|
||||
als je trug zetten na fabrieks instellingen en restore, nieuwe unlock custom-firmware alles geprobeerd hebt, is er nog 1 ding, nieuwe camera steken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera probleem iPhone 4 | JustinPeters | iPhone algemeen | 11 | 24-09-10 13:45 |
Foto: Camera probleem | lamschreuders | Muziek, foto & video | 17 | 31-12-09 19:52 |
Foto: Camera probleem | menno20 | Muziek, foto & video | 7 | 31-10-08 13:57 |
camera en foto probleem | caramello | Muziek, foto & video | 2 | 23-08-08 02:54 |
camera probleem | sapple | Archief | 3 | 04-10-07 02:32 |
|
|