Firmware 3.0 restoren naar 3.1??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Halo allemaal, Ik heb een probleem met mijn iphone 3g. Deze is geunlocked en gejailbreaked, maar blijft nu steeds opnieuw booten. Nu wil ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware 3.0 restoren naar 3.1???
Halo allemaal,
Ik heb een probleem met mijn iphone 3g. Deze is geunlocked en gejailbreaked, maar blijft nu steeds opnieuw booten. Nu wil ik een restore uitvoeren via iTunes, maar daar kan ik alleen maar restoren en upgraden. Dit betekent dat bij de restore alleen firmware 3.1 geinstalleerd kan worden. Nu is het voor mij nog een probleem om deze firmware te unlocken en jailbreaken (windows gebruiker). Heeft iemand een idee hoe ik toch een restore uit kan voeren? Alvast bedankt! Leroy
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je je iPhone in DFU of recovery mode krijgt click je daarna op 'restore' terwijl je de shift toets ingedrukt houdt. Dan kun je je eigen firmware (bijv. 3.0) kiezen uit een directory (wel eerst 3.0 ipsw file ergens downloaden). Dan is ie wel weer gesimlocked en moet je hem weer jailbreaken/unlocken.
Met 3.0 kun je nog tetheren. Even zoeken hier op forum, genoeg handleidingen. Je zou ook kunnen restoren met een geprepareerde 3.0 file (custom firmware). |
|
|||
|
|||
Sorry maar ik ben echt een beginner! Waar kan je dan die 3.0 ipsw downloaden?
|
|
|||
|
|||
Laat maar ik heb het al gevonden bij Wiki Thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Na restoren naar custom firmware 3.1.2, 5.11.07, geen unlock dmv blackra1n(snow) | flebbes | Unlock | 66 | 23-07-10 17:30 |
iPhone: restoren naar 3.12 | jacobla | Jailbreak | 6 | 02-03-10 12:13 |
kan geen custom firmware restoren | dsimons | Archief | 7 | 10-01-10 15:55 |
Iphone is locked en wilt alleen firmware 1.3 restoren | SMOKE-BQ | Archief | 2 | 22-09-09 09:54 |
Itunes fout 1611 bij restoren van firmware 2.1. | matthie | Archief | 3 | 16-09-08 17:23 |
|
|