//

Iphone 16gb 3gs heet geworden

Iphone 16gb 3gs heet geworden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vannacht werd ik wakker en ik wilde kijken hoelaat het was. Toen voelde ik dat de iphone heel erg heet was. De iphone hing aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-09, 11:18
Vomera Vomera is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zuid limburg
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar Vomera Stuur een bericht via Yahoo naar Vomera
Standaard Iphone 16gb 3gs heet geworden

Vannacht werd ik wakker en ik wilde kijken hoelaat het was. Toen voelde ik dat de iphone heel erg heet was. De iphone hing aan de lader en zag dat de percentage op 36% bleef staan. Iphone reageerde ook heel erg traag. Dus de aan en uit knop ingedrukt en daarna opnieuw opgestart. Hij kwam toen in de veilige modus terecht waarna ik het springbord opnieuw moest starten. Ik heb hem toen maar uitgezet en van de lader gehaald dat hij kon afkoelen. "s morgens opnieuw gestart en daarna in de lader gehangen waarna hij wel gewoon weer oplaadde.
Ik heb een gevoel dat een proces is blijven hangen en daarna de met een hoog processor gebruik is blijven doorgaan waardoor de Iphone heet werd.

Ik was al bang dat er iets ging gebeuren of wat dan ook. Dit is toch niet normaal? Is dit misschien een oorzaak dat er meer kan gebeuren met het toestel dan alleen warm worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-09, 11:35
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Nee dit is niet normaal, hoewel ik het al vaak heb zien voorkomen (wellicht dat dit ook na enige tijd de ontploffigen en spontaan gebroken glas/frontplaten veroorzaakt). Ik zou even snel een restore van de firmware doen vanuit DFU, als dat het probleem niet oplost is er hardwarematigs iets goed mis.
Reageren

Labels
batterij, heet, warm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb Itoon iTunes 4 31-07-10 15:12
iphone 3gs te warm geworden tijdens opladen, wat nu? julienmulder iPhone algemeen 4 01-03-10 20:35
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09.