iphone 3gs te warm geworden tijdens opladen, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een apple iphone 3gs 16gb waar ik in eerste instantie nooit problemen mee heb gehad totdat ik mijn telefoon aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iphone 3gs te warm geworden tijdens opladen, wat nu?
Hallo allemaal,
ik heb een apple iphone 3gs 16gb waar ik in eerste instantie nooit problemen mee heb gehad totdat ik mijn telefoon aan de oplader hing. vorige week was er nog niets aan de hand toen mijn iphone aan het opladen was alleen eergisteren is mijn telefoon te warm geworden tijdens het opladen en wilt die vervolgens niet meer aan. weet iemand hoe dit precies komt en wat ik er aan kan doen? een nieuwe accu kopen misschien? hopelijk weten jullie een oplossing. bij voorbaat dank. gr.julien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb er een rubber hoesje omheen maar herken je probleem niet.
Heb je geen garantie? |
|
|||
|
|||
heb nu het zelfde probleem .Iphone wordt warm bij het opladen en gaat niet meer aan .wat is de oplossing voor dit probleem .wie kan me helpen
|
|
|||
|
|||
Garantie claimen.
Het type accu wat in de iphone zit, wordt niet warm tijdens laden. Als ie dat wel doet, dan wordt de accu overladen. Iets waar ze kapot van gaan. |
|
|||
|
|||
warm met opladen
hij is zo juist opgehaald door proassist ben me telefoon 2a 6 weken kwijt en 30 euro armer. Voor garantie tmobiele gebeld door verwezen. We wachten af wat het probleem is.
|
Labels |
accu, batterij, defect, warmte |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij warm na opladen | X-Tince | iPhone algemeen | 9 | 08-08-10 14:14 |
Iphone word veel te warm tijdens gba | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 18-01-09 00:53 |
iPhone 3G [warm tijdens laden] | iDriss | iPhone algemeen | 9 | 08-09-08 18:28 |
Iphone wordt warm na update bij opladen. | Mauske | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 21:31 |
Iphone super warm tijdens het opladen | ferryl65 | iPhone algemeen | 3 | 10-05-08 13:44 |
|
|