iPhone 3G [warm tijdens laden] discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3G word warm als ik hem aan het opladen ben ( de achterkant) niet echt heet ofzo, maar het voelt warm aan...is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3G [warm tijdens laden]
Mijn iPhone 3G word warm als ik hem aan het opladen ben ( de achterkant) niet echt heet ofzo, maar het voelt warm aan...is dit normaal? Anders ga ik er terug mee naar de winkel...
bedankt voor alle reacties al ( ik gebruik een silicon sleeve van Belkin mss dat het daardoor komt? maar ik haal de iPhone er soms uit voor een fris luchtje te scheppen ) -iDriss
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat de iPhone warm word tijdens het laden is ''hier op het forum'' volgens mij al bekend. Mijn iPhone word ook nog welles erg warm tijdens het laden.
|
|||
|
|||
Is inderdaad normaal.
|
|||
|
|||
en misschien dat die case nog voor een soort broeikas effect zorgt
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 3G wordt ook warm tijdens langdurig 3G internet.. koelt vanzelf weer af.
|
|
||||
|
||||
mm, ok bedankt voor de reacties allemaal.
@slodo: wat bedoel je daarmee? ik snap je niet helemaal... -iDriss |
|
|||
|
|||
ik dacht dat misschien die case al die warmte vast houd dus dat je 3G dan nog warmer word.
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar ervaringen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb er ook last van tijdens het opladen en spellen spelen verder niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 - warm | xprog | iPhone algemeen | 7 | 05-10-10 17:55 |
Scherm bedienen tijdens laden | duvel81 | iPhone algemeen | 0 | 08-04-10 17:34 |
iphone 3gs te warm geworden tijdens opladen, wat nu? | julienmulder | iPhone algemeen | 4 | 01-03-10 21:35 |
Iphone word veel te warm tijdens gba | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 18-01-09 01:53 |
Iphone super warm tijdens het opladen | ferryl65 | iPhone algemeen | 3 | 10-05-08 14:44 |
|
|